Nokia C5-03 Kasıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haso42

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C5-03 Kasıyor
Arkadaşlar 4-5 ay önce aldığım Nokia C5-03. Aldığım günden beri kasıyor. İlk zamanlarda yadırgadım da sonra baya bi rahatsızlık vermeye başladı. Hele teyzemde ki 5800 ' ın hızlı bi şekilde çalışması gerçekten beni üzdü. Sizce garantiye vermelimiyim ?
Teşekkürler
 

Del Rey

Üye
Nokia'nın bazı telefonlarında yaşanıyor. Garantiye göndermelisin. Yazılım ile ilgili olduğunu sanmıyorum.
 
Bende ki c5-03te öyle. Telefon hafızasında 45 mb yer olmasına rağmen menüde dolasırken falan yavaslık gösteriyor.
 
Şunları bi yap baktın olmuyor gönder garantiye kullandığın bütün uygulamaları hafıza kartına kur. Sonra ev ekranını temel yap, tema efektlerini kapat, orjinalınden başka tema kullanıyorsan hafıza kartına kurulu olsun. Bide ramblow uygulamasını yükle arada bi aç rami temizlesin
 
Tepkiler: fyagci ve haso42

'Patron

Üye
 

haso42

Üye
    Konu Sahibi
Evet pek belli olmasada bi yararını gördüm. Güncel versiyon cıksın belkı hızlanır
 

ahmetc503

bende c5 03 aldım arkadaşımla aynı zaman aldık o 5800 aldı onunkini inceledim hız bakımından farkegilir bi fark yok hatta c5 daha iyi birde yeni yazılım güncelledim süper hızlı oldu
 
c5-03 - 5mp kamera , 5800 3.2mp kamera ya sahip. c5-03 biraz daha arka kapak kısmını biraz daha benim düşünceme göre güzelleştirmişler. 5800 3 tuş ayrı gözükürken diğerinde ise tuşlar birleştirilmiş. gözüme ilişenler bunlar...
 

Bi De Kamera Tuşu Koysalardı İşte Daha Güzel Olurdu
 

Del Rey

Üye


Son Version Yüklüymüş Bende Menü Geçişlerinde ve İnternette Kasmıyor, Oyunlarda Da O Kadar Kasmıyor Seninkinin Sorunu Neymiş Anlamadım

Nokia'nın bazı telefonlarında bu yaşanıyor. İşlemcisi hasarlı çıkıyor. Garantiye gönder para istemezler büyük ihtimalle.
 
bence aldığın yere garantiye yolla bir tanıdığım c7 almıştı ve aynı sorun vardı çok yavaştı garantiye yolladılar ve telefonun yeninsini yolladılar
 

haso42

Üye
    Konu Sahibi
yorumlar ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Gold ' dan aldım telefonu. İnşallah yenisini verirler haftaya vericem telefonu.
 

56berkay

Üye
bende c5 03 aldım arkadaşımla aynı zaman aldık o 5800 aldı onunkini inceledim hız bakımından farkegilir bi fark yok hatta c5 daha iyi birde yeni yazılım güncelledim süper hızlı oldu
Gardaş şimdi pc ne ovi suite yi yüklicen sonra telefonu bağlayıp yazılım güncelle diyecem cayır cayır giriyor. sonra önemli belgelerini yedekleyip bu numarayı yaz*#7370# arama tuşuna bas telefon format atıcak kendi kendine sonra yeni almıs gibi kullan..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...