İpucu NOKIA C5-03 DESTEK PANELI

    Konu Sahibi
NOKIA C5-03 DESTEK PANELI
Evet arkadaşlar. Ben nokia c5-03 kullanıyorum ve 4 yıldan beri bu telefona sahibim. Sıkıntı olursa buraya yazın.Ve elimde 27 adet C5-03 uygulaması var. Isteyen alt tarafa yazsin!Bu arada Nokiacilar lütfen buraya sorunlarını yazsın.
 
Son düzenleme:
    Konu Sahibi
Şu ana kadar ToonWarz ve Raging Thunder i açtım GameAPI kullanarak açarsın.ARKADAŞLAR SYMBIAN CIHAZ DESTEK BÖLÜMÜNDE NOKIA C5-03 DESTEK PANELI VAR ORAYA YAZIN SORUNLARINIZI.
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Şu ana kadar ToonWarz ve Raging Thunder i açtım GameAPI kullanarak açarsın.ARKADAŞLAR SYMBIAN CIHAZ DESTEK BÖLÜMÜNDE NOKIA C5-03 DESTEK PANELI VAR ORAYA YAZIN SORUNLARINIZI.
Ne??? Toonwars açtın mı? En sevdiğim oyun, nasıl açtığını söylermisin ???
Şu ana kadar ToonWarz ve Raging Thunder i açtım GameAPI kullanarak açarsın.ARKADAŞLAR SYMBIAN CIHAZ DESTEK BÖLÜMÜNDE NOKIA C5-03 DESTEK PANELI VAR ORAYA YAZIN SORUNLARINIZI.
Ne??? Toonwars açtın mı? En sevdiğim oyun, nasıl açtığını söylermisin ???
 
    Konu Sahibi
Toonwarz i gameapi nin en son sürümüne güncelleyerek toonwarz i yükle kardeşim olmazsa şöyle
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
5 dk ya atacağım. Beklermisin kardeş.
 
    Konu Sahibi

BAK BU LINKE BENDE ÇALIŞIYOR FPS TOONWARZ Sizin için elimde bulunan dosyalardan bir C5 - 03 paketi yapacağım .
 
    Konu Sahibi
Kardeşim valla bende yüklü çalışıyor sende neden çalışmıyor ki geçmiş olsun . Teşekkür için sağol.
 
    Konu Sahibi
Daha cfw atalı 3 ay falan oldu anlıyorum bu işlerden cfw atmayacaktım ama atayım dedim . Ama hard format atabilirim.
 
    Konu Sahibi
3.Toonwarz for Nokia C5-03 diye googlea aratırsan mobile9.com sitesinde ordaki toonwarzları dene.
2. CFW atarsan PIPS zaten yüklü olacaktır.Ama güncelle.
1.Latin Moon Gold CFWsini kullanıyordum. Ama CFW kurarsan telefon garanti kapsamından çıkar.
 

kfahaa

Üye
 
    Konu Sahibi
Neye alkışladın kardeşim
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Telefonu alalı 3 ay olmadı 80-90 kere cfw kurdum. 1 günde 6 cfw kurduğum oldu . Ve telefon 2-ci el zaten. Garantisi biteli 1 yıl oldu. İlginiz için teşekkürler
 
    Konu Sahibi
Birşey değil Nuru Dasdemirli Telefona iyi abanmisin sen 1 günde 6 cfw ya Ise bak. Garanti zaten devre dışı kalır cfw varken ama garanti bitmiş sıkıntı değil
 
Tepkiler: Silinen Üye 2381601
ben c503 kullaniom tek sorunum bircok oyun indirdim zaten2. eldive menuye gecerken bile kasiyo hacklamak istemiyorum cozum onerebilirmisiniz