Nokia Black&Blue Music Edition temaları

Sponsorlu Bağlantılar

Atlas445566

Atlas445566

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Black&Blue Music Edition temaları
2si de mükemmel temalar.Birisi siyah.Birisi aynısının mavisi.Sadece n70 ve n72'de çalışır.Öbür telefonları denemedim..

[SIZE=large]Mavi Tema[/SIZE]


[SIZE=large]Siyah Tema[/SIZE]

alıntıdır
emeğe saygı
bir teşekkürü çok görmeyin :D

link :
 
  • Beğen
Tepkiler: revolotionn, ali.oren, Ersinn20 ve 27 diğerleri


By Y@VUZ

By Y@VUZ

Üye
saol çok güzel temalar
 

Sehzade

Üye
guzel olmuslar saol :)
 
NOTTON

NOTTON

Üye
paylaşım için teşekkürler.:oke:
 
Atlas445566

Atlas445566

Üye
    Konu Sahibi
saolun
 
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
Başka Bir Siteye Upload Etme İmkanın War Sa Süper Olur
 
gσѕѕιρ gιяℓ

gσѕѕιρ gιяℓ

Üye
Emeğine Sağlık...
 
silop_kms

silop_kms

Üye
Emeğine sağlık...
 
ibrahimibil

ibrahimibil

Üye
6680 de çalışırmı kardeşşş
 
Atlas445566

Atlas445566

Üye
    Konu Sahibi
ben sadece 6600 da dene dim kardeş
ama yinede dene derim :D
 
MH_ZAFER

MH_ZAFER

Üye
Teşekkürler...
 

s_fb

Üye
Teşekkür ederim
 

rihennehir

Üye
2si de mükemmel temalar.birisi siyah.birisi aynısının mavisi.sadece n70 ve n72'de çalışır.öbür telefonları denemedim..

[sıze=large]mavi tema[/sıze]
[ımg]http://img137.imageshack.us/img137/4221/presentazionebi4.jpg[/ımg]

[sıze=large]siyah tema[/sıze]
[ımg]http://www.webalice.it/svekkione/music%20edition/blackme.jpg[/ımg]
alıntıdır
emeğe saygı
bir teşekkürü çok görmeyin :d

link :
linki yenilermisiniz
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
saolasın :)
 
kartal334

kartal334

Üye
link ölmüş.
 

akrep38li

Üye
TESKKURLERR:dd:d:D:d::D:
 

punqermojo

Üye
Link kırık
 
[Cenk]

[Cenk]

Üye
7610 da açarmı acaba ?
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 

kadiryasinsarı

Üye
ellerinr sağlık kardeşim çok güzel olmuş
 


Üst Alt