Nokia Belle'de kullandığınız tema

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Belle'de kullandığınız tema
Bellede hangi temayı kullanıyorsunuz? İsimlerıyle yazalim

Ben;

Nokia Evolve
 

FlaxLy

Üye
Bende Nokia Evolve kullanıyorum
 
aynen bende arkadaşım ayrıca konuyu çift açmışsın diğerini şikayet et silsinler
 
Metro Revolution PRO
 
Tepkiler: trontr ve polluxea♪


----------Eklendi @ 00:31:53 ---------- Yazıldı @ 00:30:43 ----------



anna da kullanıyordum onu güzeldi belle de tam uymuyor qwerty klavyeyide çok güzel yapıyo .

valla itheme2+spb windows phone shell kullanıyorum çok güzel oluyor öyle
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
shell sevmiyorum ya ram+şarj düşmanı

spb shell i belleden sonra bir dene derim dostum son versiyonu var forumda inanılmz akıcı ve belleye uymuş ram ve sarjı fazla etkilemiyo ben 4 5 saat internet ve 1.5 2saat konuşmayla 24 saatten fazla kullandım sarjı ram de 125mb ın altına düşmüyo
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi


uzun süredir belle kullandığım için sıktı artık görünümü.. Yenilik yapmak gerekiyor arada

hmm..

----------Eklendi @ 00:58:50 ---------- Yazıldı @ 00:57:19 ----------


denıyım hemen o zaman bilirsiniz eski sürümlerde kastırıp telefondan sogutuyodu..
 
spb 3d midir ne dir o güzel ya onun krılmış versyionu çıksa keşke