Febris
Üye
-
Konu Sahibi
-
pelle by djraz
İtheme2
aynen bende arkadaşım ayrıca konuyu çift açmışsın diğerini şikayet et silsinler
----------Eklendi @ 00:31:53 ---------- Yazıldı @ 00:30:43 ----------
anna da kullanıyordum onu güzeldibelle de tam uymuyor qwerty klavyeyide çok güzel yapıyo .
valla itheme2+spb windows phone shell kullanıyorum çok güzel oluyor öyle
shell sevmiyorum yaram+şarj düşmanı
shell sevmiyorum yaram+şarj düşmanı
uzun süredir belle kullandığım için sıktı artık görünümü.. Yenilik yapmak gerekiyor arada
spb shell i belleden sonra bir dene derim dostum son versiyonu var forumda inanılmz akıcı ve belleye uymuş ram ve sarjı fazla etkilemiyo ben 4 5 saat internet ve 1.5 2saat konuşmayla 24 saatten fazla kullandım sarjı ram de 125mb ın altına düşmüyo
spb 3d midir ne dir o güzel ya onun krılmış versyionu çıksa keşke
Kıramadılar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?