[ENGİN]
Üye
Benim bu haberi yayınlamamdaki kasıt, kimseyi karalamak veya kimseye çamur atmak değildir!
sadece nette dolaşırken cep.haber365.com'da gördüğüm haberi hiç değiştirmeden harfi harfine kopyalayıp yayınladım, isteyen haberin orijinaline bakabilir.
forumu ilgilendiren bir konu olduğunu düşündüğüm için bilgi amaçlı paylaşma ihtiyacı duydum.
ama bakıyorum da bazıları şirket babasının malı gibi savunuyor, bazıları da sanki babasının düşmanı gibi kötülüyor
nokia batar batmaz, başka şirket 1. olur olmaz hiç umrumda değil, telefon alacağım zaman hangisi bana uygun ve mantıklı ise model marka ayrımı yapmadan alırım.
şu ana kadar kullandığım modeller:
nokia 3100
lg kg300
nokia n73
samsung s8000 ve şu anda niyetim sony neo v kullanmak
bence fazla takmamak lazım bu kadar sonuçta biri gelir biri gider ve şunu da ekleyeyim hiçbir imparatorluk ebedi olmamıştır
Benim bu haberi yayınlamamdaki kasıt, kimseyi karalamak veya kimseye çamur atmak değildir!
sadece nette dolaşırken cep.haber365.com'da gördüğüm haberi hiç değiştirmeden harfi harfine kopyalayıp yayınladım, isteyen haberin orijinaline bakabilir.
forumu ilgilendiren bir konu olduğunu düşündüğüm için bilgi amaçlı paylaşma ihtiyacı duydum.
ama bakıyorum da bazıları şirket babasının malı gibi savunuyor, bazıları da sanki babasının düşmanı gibi kötülüyor
nokia batar batmaz, başka şirket 1. olur olmaz hiç umrumda değil, telefon alacağım zaman hangisi bana uygun ve mantıklı ise model marka ayrımı yapmadan alırım.
şu ana kadar kullandığım modeller:
nokia 3100
lg kg300
nokia n73
samsung s8000 ve şu anda niyetim sony neo v kullanmak
bence fazla takmamak lazım bu kadar sonuçta biri gelir biri gider ve şunu da ekleyeyim hiçbir imparatorluk ebedi olmamıştır
Bügün apple nokia ve diğer markaları geçmişse bunun nedenleri kapsamı çok geniş ve büyük uygulama marketi,stabil ve güvenli bir işletim sistemi ve sağlam kaliteli cihazlar ve az sayıda model çıkarması ve en önemlisi çok yaygın bir garanti ve servis ağı sunuyor.
Bakın apple son 4 yılda sadece 4 tane model çıkararak bu başarıyı elde etmiştir birde diğer üreticilere bakalım neredeyse her gün yeni bir model çıkarmakta ve kullanıcıları kızdırmaktadır şöyleki gidip bir cihaz alıyorsunuz aradan bir hafta geçmiyor başka bir model çıkıyor doğal olarak buda kullanıcıyı kızdırıp moralini bozuyor bir yerde hissi verdiriyor ve markadan soğutuyor.
Kendi gözünüzle düşünün bir model çıktı gittiniz 1500 tl verip aldınız aradan 15 gün geçti başka bir model çıktı kendinizi nasıl hissedersiniz.
Son 4 yılda apple ve diğer üreticilerin çıkarmış olduğu model sayısı ve satış rakamları ortada bir çok model üretimi için harcanan parayı kazandırmadan eskiyor buda üreticiye zarar ettiriyor.
Bugün geliştirilen ilk uygulama ios için yayınlanıyor orada aldığı başarıya göre diğer sistemlere uyarlanıyor.
Ürününüz arızalandı apple ne yapıyor sorgusuz sualsiz alıp size yenisini veriyor.
Diğer üreticilerin uygulamaları ortada eminim çoğunuz servisti tamirdi macerası yaşamışsınızdır.
Nokia ve diğer üreticiler de apple politikasını uygulamalılar bence artık günümüz kullanıcısının tercihi bu yönde.
Artık zırt pırt model çıkarmayı bırakmalılar,büyük ve kapsamı geniş uygulama marketi yapmalılar,stabil işletim sistemleri yapmalılar bu politikaları uygulamayan şirketler batmaya mahkumdur ve batacaklardır.
Nokia bu şekilde devam ederse emin olun batar.
Bunlar benim kişisel görüşümdür.
Via tapatalk.
Zaten herkes milyoner bu ülkede hiç öğrenci yok dar gelirli yok herkes bir telefona 2000tl verecek düzeyde Nokia neden Apple gibi yapmıyor değil mi
Ne alakası var? Nokia, Samsung, LG vb. diğer markaların fiyatları arasında neden uçurum yok ? En pahalı ürün satan Sony bile özellikle Xperia S modeli 1500 tl civarlarında Iphone 4s'ten oyun/uygulama dışında genel donanım konusunda bariz üstün olduğu ortada ki oyun/uygulamada da Android sayesinde az buçuk kafa tutabilir ama maşallah uçurum fiyat farkı var 4s ile Xperis S arasında. Apple fiyat/performans konusunda ne Nokia'nın ne de başka bir firmanın yanına bile yaklaşamaz o kadar diyorum sana. Amerika'daki fiyatları gayet uygun olsa da bizim ülkemize garezi var bence Apple'ın.Siz hangi ülkede yaşıyorsunuz merak ettim şimdi.
O pahalı telefonlar sizin öğrenci ve dar gelirli dediğiniz kişilerin cebinde araştırın görürsünüz.
Ayranı yok içmeye tahtaravanla gider .......... misali.
Onuda geçtim nokia şuan yeni cihaz çıkardımı kaç paradan satıyor haberiniz varmı.
Ayrıca apple ürünlerinin ülkemizde pahalı olmasının nedeni apple değil bizim hukümetimizin aldığı vergilerdir hatırlatırım gidin usa dan bir apple ürunü alın bakalım kaç para.
Ne alakası var? Nokia, Samsung, LG vb. diğer markaların fiyatları arasında neden uçurum yok ? En pahalı ürün satan Sony bile özellikle Xperia S modeli 1500 tl civarlarında Iphone 4s'ten oyun/uygulama dışında genel donanım konusunda bariz üstün olduğu ortada ki oyun/uygulamada da Android sayesinde az buçuk kafa tutabilir ama maşallah uçurum fiyat farkı var 4s ile Xperis S arasında. Apple fiyat/performans konusunda ne Nokia'nın ne de başka bir firmanın yanına bile yaklaşamaz o kadar diyorum sana. Amerika'daki fiyatları gayet uygun olsa da bizim ülkemize garezi var bence Apple'ın.
Valla her firma kaliteli sağlam ürünler yapıyor ayrıca Apple'ın sağlamlık konusunda ünlü bir firma değil. Aslında benim demek istediğim şuydu: Amerika/Avrupa fiyatlarıyla bizim ülkemizdeki fiyatlar arasında fark var elbetteki Apple ürünlerinde de fiyat farkı olacak ama atıyorum Samsung Galaxy S diyelim Avrupa'da 1000 tl'lik telefon satıyorsa o telefon bizim ülkemizde taş çatlasa 1400-1500 tl oluyor ama Apple Amerika'da 1000 tl'ye telefon satıyorsa bizim ülkemizde 2000-2500 tl civarında satılıyor bu vergiden de öte bişey bunu demeye getiriyorumÖnceki arkadaşımız cevap vermiş bende ekleme yapayım hangi şirketin ürünleri apple ürünleri kadar kaliteli,sağlam ve güvenli eeee bırakında bu şekilde ürün yapan şirketin malı diğerlerinden biraz pahalı olsun.
Unutmayın kalite her zaman pahalıdır en başta gelen ticaret kanunudur.
apple ürünleri kullanışlı sadece sağlamlığı yok malesef
Valla her firma kaliteli sağlam ürünler yapıyor ayrıca Apple'ın sağlamlık konusunda ünlü bir firma değil. Aslında benim demek istediğim şuydu: Amerika/Avrupa fiyatlarıyla bizim ülkemizdeki fiyatlar arasında fark var elbetteki Apple ürünlerinde de fiyat farkı olacak ama atıyorum Samsung Galaxy S diyelim Avrupa'da 1000 tl'lik telefon satıyorsa o telefon bizim ülkemizde taş çatlasa 1400-1500 tl oluyor ama Apple Amerika'da 1000 tl'ye telefon satıyorsa bizim ülkemizde 2000-2500 tl civarında satılıyor bu vergiden de öte bişey bunu demeye getiriyorum
ama şöylede bişey var 2500 tl verip telefon alıyosan paranın hakkını vericek n9 un kaplamasını koy iphone a tekmele bişey olmaz ama iphone düştümü gitti bir iphone 3gs in tuz buz oluşuna şahit olmuş biri olarak bunu çok net söylerim.. Yazılım olarak pahalı olması normal ama dayanıksız..2500 tl lik mal narin olamaz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?