Nokia ASHA 303! yardım lütfen..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia ASHA 303! yardım lütfen..
Nokıa asha 303 kullanıyorum telefonu yenı aldım ama keske almasaydım dıyorum. Cunku bu telefon neredeyse temadan baska hıc bır sey calıstırmıyo. Ovı nın uygulamalarından baska bısey kullanamadım su ana kadar. Neyı nasıl kullanabılırım nerden bulabılırım, bu telefon bı ıse yarar mı bırı bana guzelce anlatırsa cok sevınırım..
 
c3-00 oyunları olur bence bi dene
 

Arkadaşım bende senin gibi nokia asha 303 kullanıcısıyım ve telefonumdan memnunum fakat sen büyük bir hata yapmışsın bu telefon, internet telefonu herşeyi internete bağlanarak yapıyor seninde küçükte olsa bir internet paketine üye olman lazım.

Birde bu telefon için en iyi uygulamaları Ovi Mağazadan bulursun aksi gerekirse tüm jar uygulamarını telefonda çalıştırabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...