asroma7
Üye
Nokia asha 300 acil destek çok acil
Arkadaşlar benim telefonum nokia asha 300 forumu alt üst ettim bu telefonla ilgili hiçbir şey yok neyse. Ben telefona koyduğum güvenlik kodunu unuttup ve telefona format çekmek istiyorum ama çekemiyorum nedeni güvenlik kodunu bilmemem. Biri bana güvenlik kodunu nasıl kıracağı mi? Ya da güvenlik kodsuz tele nasıl format çekeceğimi söyleye bilir mi? Şimdiden ilgilenen ilgilenmeyen herkese teşekkürler.
