Nokia açılış animasyonunu değiştirdi...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia açılış animasyonunu değiştirdi...
 


jackalx_06

jackalx_06

Üye
:ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Arkadaşım sağolda keşke içki değilde çiçek falan olsaydı.
 
Laz¥

Laz¥

Üye
Güzel olmuş Teşekkürler
 
batugg

batugg

Üye
:D :D :D nokyaya bak ekonomık krız onuda efkarlandırdı demek :D
 
mat-rock_58

mat-rock_58

Üye
:D:D yarasııınn.. :D:D
 

By_KaRiZmA_55

Üye
peki bizlerde değiştiremezmiyiz n73 kullanıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt