smsr
Üye
Nokia 8800 Teması ( 176*208 ) ve Yardım !!! :(
Millet, Nokia N70 marka telefonumda bu temayı kullanıyorum... Gerçekten çok hoş bir tema, ancak örneğin mesaj yazarken ve gelen mesajları okuma olaylarında temanın renk düzeninden dolayı mesajdaki yazıların okunamaması gibi sorunları var... Forumda tema yapımından ve düzenlemelerinden anlayan arkadaşlar, bu temayı bi elden geçirseniz, yani mesajlardaki yazı rengini falan değiştirebilseniz çok güzel olur... Şimdiden herkese teşekkürler... Temayı linkten indirebilirsiniz:
Kod:
[URL="http://img31.imageshack.us/i/nokiathemebyabhi24d.jpg/"][IMG]http://img31.imageshack.us/img31/4716/nokiathemebyabhi24d.th.jpg[/IMG][/URL]
Millet, Nokia N70 marka telefonumda bu temayı kullanıyorum... Gerçekten çok hoş bir tema, ancak örneğin mesaj yazarken ve gelen mesajları okuma olaylarında temanın renk düzeninden dolayı mesajdaki yazıların okunamaması gibi sorunları var... Forumda tema yapımından ve düzenlemelerinden anlayan arkadaşlar, bu temayı bi elden geçirseniz, yani mesajlardaki yazı rengini falan değiştirebilseniz çok güzel olur... Şimdiden herkese teşekkürler... Temayı linkten indirebilirsiniz:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
