osmanaslan1060
Üye
-
Konu Sahibi
-
sorun yok o zaman. Ama sen telefondan ne beklediğini söylersen herkes yorum yapabilir
- - - Eklendi - - -
400 $ kontratlı fiyat bu 1. Türkiye'ye resmi olarak gelmedi bu 2. Yine oraya göre daha pahalı olacak ama bu kadar değil.
neden??
sumbianin rahatligi mi
Guldurdun bin
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4736964791690&set=a.2033539127738.2124112.1521973116&type=1&relevant_count=1 bakarsan görürsün
linkle bakamıyorum. Ne göreceğimi söyler ya da gösterir misin lütfen
fotoğraf çekmeyi seviyoruz ve internete girmeyi sörf yapmayı. Oyunlar iyi zaten . Uyg. Felan önemli değil
türkiyeye resmi olarak gelmedi demiştin fakat bimekste iphone 5 3400 tl
internet istiyorsanız Symbian iOS kadar başarılı değil. Symbian için adam akıllı oyun da çıkmıyor
biz aslında aldığımız bir telefonu oyun oynamak için almıyoruz çünkü biz arasıra oyun oynar, sık sık internete girer ve bol bol mesajlaşırız ayrıca program yükler, arkadaşlarımıza göndeririz kısacası biz aldığımız telefonu bilgisayar gibi kullanırız evimizde bilgisayar olsa bile telefon bizim herşeyimizdir
internet istiyorsanız Symbian iOS kadar başarılı değil. Symbian için adam akıllı oyun da çıkmıyor
- - - Eklendi - - -
resmi değil işte kendin de söylüyorsun. Apple henüz Türkiye'ye yollamadı. Bu gelenler direk Apple'dan değil. Bu yüzden aşırı pahalı.
internet diyorsun program diyorsun ben iOS diyorum sen Symbian diyorsun
aşırı pahalı olmasına rağmen geldikten birkaç gün sonra sorduğumda elimizde kalmadı demişlerdi işte yurdum insanı
aşırı pahalı olmasına rağmen geldikten birkaç gün sonra sorduğumda elimizde kalmadı demişlerdi işte yurdum insanı
- - - Eklendi - - -
biz symbianda *.ppt, *.doc ve *.xls dosyaları hazırlarız ve yazdırırız iosta bunların hangisini yapabilirsin
sırf hava atmak için alanlar var onlara diyecek bi şey demiyorum
sırf hava atmak için alanlar var onlara diyecek bi şey demiyorum
- - - Eklendi - - -
hepsini. Markette programlar mevcut.
internet diyorsun program diyorsun ben iOS diyorum sen Symbian diyorsun
bazıları usb girişini görmeseler 4S zannederler
- - - Eklendi - - -
4 yöntemle yazdırabiliriz;
1. Bluetoothla
2. Wlan kullanarak
3. Usb kablosuyla
4. Hafıza kartını bilgisayara takarak
- - - Eklendi - - -
biz opera mobile deriz sen safari dersin
evet. Ve o üsttekileri neden yazdın
iOSta yapıp yapamayacağını sormak için
iPhone'larda hafıza kartı yok dolayısıyla o mümkün değil.
Ve anladığım kadarıyla siz zaten 808 almak istiyorsunuz. Neden konu açtınız?
herkesin fikrini almak için
İkisi arasında kesinlikle iphone 5 tabiki fakat tr'de fiyatlar çok yüksek yurt dışında varsa tanıdığın ona aldır.
çoğu kişi iPhone çok pahalı der ..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?