Nokia 808'mi iPhone 5'mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi


sorun yok o zaman. Ama sen telefondan ne beklediğini söylersen herkes yorum yapabilir


- - - Eklendi - - -



400 $ kontratlı fiyat bu 1. Türkiye'ye resmi olarak gelmedi bu 2. Yine oraya göre daha pahalı olacak ama bu kadar değil.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4736964791690&set=a.2033539127738.2124112.1521973116&type=1&relevant_count=1 bakarsan görürsün
 
at la essegi kiyaslamassin resmen
 
fotoğraf çekmeyi seviyoruz ve internete girmeyi sörf yapmayı. Oyunlar iyi zaten . Uyg. Felan önemli değil

internet istiyorsanız Symbian iOS kadar başarılı değil. Symbian için adam akıllı oyun da çıkmıyor


- - - Eklendi - - -

türkiyeye resmi olarak gelmedi demiştin fakat bimekste iphone 5 3400 tl

resmi değil işte kendin de söylüyorsun. Apple henüz Türkiye'ye yollamadı. Bu gelenler direk Apple'dan değil. Bu yüzden aşırı pahalı.
 
    Konu Sahibi


internet istiyorsanız Symbian iOS kadar başarılı değil. Symbian için adam akıllı oyun da çıkmıyor

biz aslında aldığımız bir telefonu oyun oynamak için almıyoruz çünkü biz arasıra oyun oynar, sık sık internete girer ve bol bol mesajlaşırız ayrıca program yükler, arkadaşlarımıza göndeririz kısacası biz aldığımız telefonu bilgisayar gibi kullanırız evimizde bilgisayar olsa bile telefon bizim herşeyimizdir
 

internet diyorsun program diyorsun ben iOS diyorum sen Symbian diyorsun
 
    Konu Sahibi

aşırı pahalı olmasına rağmen geldikten birkaç gün sonra sorduğumda elimizde kalmadı demişlerdi işte yurdum insanı

- - - Eklendi - - -



internet diyorsun program diyorsun ben iOS diyorum sen Symbian diyorsun

biz symbianda *.ppt, *.doc ve *.xls dosyaları hazırlarız ve yazdırırız iosta bunların hangisini yapabilirsin
 
aşırı pahalı olmasına rağmen geldikten birkaç gün sonra sorduğumda elimizde kalmadı demişlerdi işte yurdum insanı

sırf hava atmak için alanlar var onlara diyecek bi şey demiyorum


- - - Eklendi - - -


hepsini. Markette programlar mevcut.
 
    Konu Sahibi


sırf hava atmak için alanlar var onlara diyecek bi şey demiyorum

bazıları usb girişini görmeseler 4S zannederler

- - - Eklendi - - -



sırf hava atmak için alanlar var onlara diyecek bi şey demiyorum


- - - Eklendi - - -



hepsini. Markette programlar mevcut.

4 yöntemle yazdırabiliriz;
1. Bluetoothla
2. Wlan kullanarak
3. Usb kablosuyla
4. Hafıza kartını bilgisayara takarak

- - - Eklendi - - -



internet diyorsun program diyorsun ben iOS diyorum sen Symbian diyorsun

biz opera mobile deriz sen safari dersin
 

evet. Ve o üsttekileri neden yazdın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...