Navy Blue
Üye
-
Konu Sahibi
-
Adamlar hakkedıyor ama şu ekran cözunurlugnu duzeltemedı halen vga cözünürlükte Htc fullhd göruntuye gececek nerdeyse nokia halen vga yi zorluyor
Cep telefonunda 1280x720 çözünürlüğüne ulaşılmışken Nokia 2 senedir yeni telefonlarında aynı çözünürlüğü kullanıyor 640*360. 4"lik ekranda pikseller sayılır artık. Sadece kameraya önem verilse fotoğraf makinesi alınırdı zaten.
Symbianın çözünürlük sınırlaması işte.belkide tek kötü yanı budur.
Bir de adobe flash ve oyun sıkıntısı var.
Symbianın çözünürlük sınırlaması işte.belkide tek kötü yanı budur.
atlamışım.
bildiğim kadarıyla şuanda var olan oyunlar yeni çıkan cihazdada oynansın diye çözünürlüğü değiştirmiyorlar.
evet ama böyle daha kötü.4" ekranı olan E7 de nerdeyse pixeller teker teker sayılıyor benim telefon ile telefoncuda karşılaştırdım tam bir felaket.
çıksın en fazla 1 2 ay sonra bende
Android'i kameraya tercih ederim diyorsunuz.Doğru karar mı bilmem ama benim seçim 900'den yana.
doğrudur. nokianın gameloft vs. gibi oyun şirketleri ile anlaşması olsa sürekli oyun çıkarsalar eminim yeni çıkacak cihazların çözünürlüğünü yükseltirler ama oyun kıtlığı olduğu için yükseltmiyolar çözünürlüğü.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?