ozakin70
Üye
bu tel 450€ diyor ama Türkiye tlsiyle olur 1000 lira ki vergi argı derken 2500 den aşağı olmaz ekonomi ile ilgilenen bir kişi olarak söylüyorum o yüzden para israfı
o zaman bekle bi IPHONE 5 al daha iyi para saçmayı ve teknolojiyi seviyorsan
çok abarttın.en fazla 1500 olur.bu tel 450€ diyor ama Türkiye tlsiyle olur 1000 lira ki vergi argı derken 2500 den aşağı olmaz ekonomi ile ilgilenen bir kişi olarak söylüyorum o yüzden para israfı
o zaman bekle bi IPHONE 5 al daha iyi para saçmayı ve teknolojiyi seviyorsan
ne kadar olursa olsun kesin alacağım mayısa kadar n8 ondan sonra gelsin 808 1.3 ghz ne demek ya ekran kartı falan vardır inşallah
özür dilerim o zaman cevap vermediyim için
Konu ile ilgisiz mesajlar ve ortamda gerginlik yaratan tartışma mesajları silinmiştir....
yorum yapmayın ankete katılın
evet mesajların artıkları dahi gitmiş
nur abla hep benim mesajları silmişsin çok kınadım senibu arada silinmiştir ibaresinin gözükmemesi daha hoş olmuş bence
evet mesajların artıkları dahi gitmiş
Tartışma çıkartan ilk mesajı sen yazmışsın karşılık olarak verilen tüm mesajları sildim ayrıca gereksiz olanları da sildim
nur abla hep benim mesajları silmişsin çok kınadım senibu arada silinmiştir ibaresinin gözükmemesi daha hoş olmuş bence
Tartışma çıkartan ilk mesajı sen yazmışsın karşılık olarak verilen tüm mesajları sildim ayrıca gereksiz olanları da sildim
Evet mesajları sildiğimi konuya yazıyorum nedenleri ile birlikte...
zaten anlıyorsunuz hangi mesajlar olduğunu forum kirliliği olmasın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?