Nokia 808 PureView (anket)

Nokia Pureview 808 alınabilir mi ?

  • Kesinlikle alınmalı. Harika bir telefon,çok beğendim

    Kullanılan: 68 35.6%
  • Alınabilecek bir telefon.

    Kullanılan: 71 37.2%
  • Şuan için almayı düşünmüyorum,sevmedim.

    Kullanılan: 23 12.0%
  • Kesinlikle alınmamalı para israfı.

    Kullanılan: 29 15.2%

  • Kullanılan toplam oy
    191
Fotograf tutkunlari icin ideal bi telefon.
 

APOvBABA

Üye
Telefonda ön kamera yok. Nokia'nın sitesinde yazıyor, o resimdeki sensördür büyük ihtimal
 
Tepkiler: DenizhaNq

relling

Üye
Çok beğendim ben gerçekten güzel telefon.
 
Alınabilir. Ama çift çekirdek falan olursa süper olur. İlerde başka bir model.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşım kafadan atmıyorum. İşte nokia'nın sitesi;


benim paylaştığım resimde var gözüküyor. inanmazsan 808 in teknik özelliklerinde arama bölümüne bakabilirsin. üstelik 2 resim paylaştım. onda sensör dediğin nokta hiçte sensöre benzemiyor bence küçük bir kamera.
 

man20

Üye
ön kamerası var zaten arkadaşlar aksini söleyip tartışma yaratmayın!
 

nadir_89

Üye

kardeşim gösterdiğin resimde görüntülü konuşna var yazıyor önde kamera var yazmıyor n91 dede görüntlü konuşma vardı ama önde kamerasıyoktu arkadakini kullanıyordu ... Ayrıca ben kamera var yada yok demiyorum görüntülü konuçma var diye önde kamera olacak diye bir şart yok
 

man20

Üye
kardeşim gösterdiğin resimde görüntülü konuşna var yazıyor önde kamera var yazmıyor n91 dede görüntlü konuşma vardı ama önde kamerasıyoktu arkadakini kullanıyordu ...
arkadaki kamerayla görüntülü görüşme yapılır mı? biraz mantıklı ol. nokia'nın sitesine gelince o herşeyi tam doğru yazmıo nadirende olsa eksik hatalar olabiliyor. mesela n8'in ekranı amoled ama orda oled yazıo. yani n91'dede yanlış yazmışlar o kısmı. kısacası ön kamera var bu telefonda
 

APOvBABA

Üye
Arkadaşım tamam da bende nokia nın yalancısıyım. Video arama var yazmıyor orada gördüğün gibi
 

nadir_89

Üye

burda mantıktan bahsetmiyoruz mantıklı veya değil n91 de görüntülü görüşme var ve önde kamerası yok mantık arıyorsan bunu nokia yetkililerine sor nedenböyle diye bana sorarsanda mantıksız ama öyle yapmışlar telefonu işte
 
Şuan için almayı düşünmüyorum,sevmedim.

Özellikle ön tuşlarına acayip sinir oldum. Şu an kullandığum N8'ime ek kamera geliştirmesi vaad ediyor ama yetmez. Daha modern bir tasarım ve daha gelişmiş bir ekran ile belki ilgimi çekerdi ama benim için şu haliyle hayal kırıklığı oldu.
 

nadir_89

Üye
ben n91 kullandığım için söylüyorum görüntülü görüşme var ve arka kmera kullanılıyor diye sitede yazı görmedim yani
 

tarxhn

Üye
o kadar para verilmez
 

man20

Üye
sana hak veriyorum. bende öndeki tuşları beğenmedim bide telefonun görüntüsü güzel değil

 
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar bu tel symbian belle. ekranı 480x800 yapsa hangi symbian^3 oyununu çalıştırır. Yarım ekranda mı oynayacaksın asphaltı ?
 

sharpie

Üye
Arkadaşım tamam da bende nokia nın yalancısıyım. Video arama var yazmıyor orada gördüğün gibi



ön kamera var Ön Kamera VGA f/2.8
Arama yönetimi Rehber: giriş başına kişisel küçük resimli ve video klipli çoklu telefon ve e-posta detayı destekli gelişmiş rehber veritabanıTelefon numaralarını hızlı bir şekilde bulmak için akıllı aramaHızlı arama, sesli arama (hoparlörden bağımsız) ve sesli komutAranan ve arayan numaralar ile cevapsız aramaları kaydetmeKonferans aramasıEntegre eller serbest hoparlörGörüntülü arama
 

PriZm

Üye
Alınabilecek bir telefon.


Symbian olduğundan oyumu buna verdim.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan