Never_Back_Down
Üye
Nokia 808 mi Lumia 900 mü
Arkadaşlar yakın bir akrabam benden bir ricada bulundu kendisi iphone 4s kullanıyor 3gs kullanan eşine yeni bir telefon almak istiyor. Aklında Nokia var ama teknoloji ile pek alakası yok siz olsanız iki telefondan hangisini tercih ederisiniz? Lumia 900 bana daha iyi gibi geliyor 
Not: Özellikleri hakkında araştırma yaptım

Not: Özellikleri hakkında araştırma yaptım

4g falan mı?


Ayrıca telefonu nasıl, ne için kullandığını öğrenirsek daha rahat yorumlarız.Fotoğraf çekmeyi seven bir normal kullanıcı ise 808 çok daha fazla işine yarar.Sosyal ağlarda çok takılıyor ve internette gezinmekten hoşlanıyorsa Lumia'lar daha uygun olacaktır.
