Nokia 808 mi Lumia 900 mü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 808 mi Lumia 900 mü
Arkadaşlar yakın bir akrabam benden bir ricada bulundu kendisi iphone 4s kullanıyor 3gs kullanan eşine yeni bir telefon almak istiyor. Aklında Nokia var ama teknoloji ile pek alakası yok siz olsanız iki telefondan hangisini tercih ederisiniz? Lumia 900 bana daha iyi gibi geliyor :hmmm
Not: Özellikleri hakkında araştırma yaptım :)
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
lumia 900
 
codblackops2

codblackops2

Üye
lumia 900
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Arkadaşlar yakın bir akrabam benden bir ricada bulundu kendisi iphone 4s kullanıyor 3gs kullanan eşine yeni bir telefon almak istiyor. Aklında Nokia var ama teknoloji ile pek alakası yok siz olsanız iki telefondan hangisini tercih ederisiniz? Lumia 900 bana daha iyi gibi geliyor :hmmm
Not: Özellikleri hakkında araştırma yaptım :)

Telefonu ne amaçla kullancağına bağlı olan bir durum çünkü iki birbiriyle kıyaslanmaması gereken apayrı telefonlar.Kadınlar genelde teknolojiyle pek ilgilenmezler telefonun multimedya özellikleri ve özellikle kamerası ağır basar.Bence bir adım önde.Tabi bir eksisi var kalınlığı.Bayanlar genelde kalın telefonlardan haz etmez ve Lumia 900 gibi daha şık telefonları beğenirler.Hangisini tercih edeceğini burdan kestirmek zor.Neler istediğine dair bir kaç şey yazarsanız daha iyi yardımcı olabilirim.Ayrıca Lumia 900'e %99 türkçe dil gelmeyek bunu da unutmamak gerekli.Bu 2 telefon arasında kaldıysanız market pek önemli değil demektir bir de N9'u düşünmenizi öneririm pembesi cidden çok hoş ve standar kullanıcı için çok elverişli.
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
    Konu Sahibi


Telefonu ne amaçla kullancağına bağlı olan bir durum çünkü iki birbiriyle kıyaslanmaması gereken apayrı telefonlar.Kadınlar genelde teknolojiyle pek ilgilenmezler telefonun multimedya özellikleri ve özellikle kamerası ağır basar.Bence bir adım önde.Tabi bir eksisi var kalınlığı.Bayanlar genelde kalın telefonlardan haz etmez ve Lumia 900 gibi daha şık telefonları beğenirler.Hangisini tercih edeceğini burdan kestirmek zor.Neler istediğine dair bir kaç şey yazarsanız daha iyi yardımcı olabilirim.Ayrıca Lumia 900'e %99 türkçe dil gelmeyek bunu da unutmamak gerekli.Bu 2 telefon arasında kaldıysanız market pek önemli değil demektir bir de N9'u düşünmenizi öneririm pembesi cidden çok hoş ve standar kullanıcı için çok elverişli.
Zaten bir işte çalışmıyorda telefonu daha çok konuşmak ve internette girmek için kullanıyor telefonu başka amaçla kullandığını görmedim. birde 808'in kamerası biraz abartı gibi geliyor. N8'in kamerasıda fena değildi. N9'a bir bakıyım :tşk:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Gün geçmiyor ki yeni çıkan iki telefon karşılaştırılmasın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer ve Never_Back_Down
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Lumia 900 Dostum .. =)
 
aliosman166

aliosman166

Üye
konuşmak ve internete girmek için istiyorsa n9 alsın bence hem ince hem de bir internet telefonu.. şiddetle öneririm :oke:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
lumia 900 ülkemizi gelmicek diye biliyom ,808 olabilir aslında .
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir bayan icin 808 kaba olabilir ama cantada o kabaligin da bir onemi kalmaz. Lumia900 de buyuk gelebilir. Bu telefonlar arasinda bir bayana en uygunu daha kibar gozuken lumia800-610 veya n9 tabi beyaz olmak şartiyla:D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
bir bayan icin 808 kaba olabilir ama cantada o kabaligin da bir onemi kalmaz. Lumia900 de buyuk gelebilir. Bu telefonlar arasinda bir bayana en uygunu daha kibar gozuken lumia800-610 veya n9 tabi beyaz olmak şartiyla:D

Aaa hocam benim bile bu kadar hoşuma giderken çoğu bayanı pembesi mest edecektir yapmayın :ehe Ayrıca telefonu nasıl, ne için kullandığını öğrenirsek daha rahat yorumlarız.Fotoğraf çekmeyi seven bir normal kullanıcı ise 808 çok daha fazla işine yarar.Sosyal ağlarda çok takılıyor ve internette gezinmekten hoşlanıyorsa Lumia'lar daha uygun olacaktır.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Aaa hocam benim bile bu kadar hoşuma giderken çoğu bayanı pembesi mest edecektir yapmayın :ehe Ayrıca telefonu nasıl, ne için kullandığını öğrenirsek daha rahat yorumlarız.Fotoğraf çekmeyi seven bir normal kullanıcı ise 808 çok daha fazla işine yarar.Sosyal ağlarda çok takılıyor ve internette gezinmekten hoşlanıyorsa Lumia'lar daha uygun olacaktır.
n9un pembesi olmadigi icin beyaz demiştim:D
Tabi ki internet ve sosyal aglar icin lumia en iyisi ama mevcut durumda ingilizce olarak kullanabilir mi ona şupheliyim yoksa pembe bir lumiayi bir bayanin reddecegini sanmiyorum;)
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
n9un pembesi olmadigi icin beyaz demiştim:D
Tabi ki internet ve sosyal aglar icin lumia en iyisi ama mevcut durumda ingilizce olarak kullanabilir mi ona şupheliyim yoksa pembe bir lumiayi bir bayanin reddecegini sanmiyorum;)

aa ordaki N9 yazısını görmemişim :kıskıs:
 
brkozgn

brkozgn

Üye
808 Purewiew
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bence biraz daha beklesinler iphone5 alsınlar :oke:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
bence biraz daha beklesinler iphone5 alsınlar :oke:

Arkadaş bu telefonlar arasından seçim istiyorsa bütçesi 1.500 TL civarındadır.Sense gitmiş en az 2.500 TLden satılacak Iphone 5i öneriyorsun.Biraz mantıklı yorum atsak...
 
  • Beğen
Tepkiler: Never_Back_Down
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt