Nokia 7610da Agile Messenger ayarları?

Sponsorlu Bağlantılar

Turqie

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 7610da Agile Messenger ayarları?
Nokıa 7610 da bir türlü agile messenger ayarlayamadık arkadaslar.
bir el atarsanız soruna sevinirim..

3 değişik prg kurdum hiçbirinde baglanamadık...

bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim... :help:
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
Bağlantı ayarlarınız eksiksiz ve INTERNET olarak mı ?

Bütün MSN Uygulamaları'nda bağlanmak için operatörün INTERNET ayarı olmalıdır.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Setting wizard pro su ile ayar yapmayı denediniz mi?
 

spectra

Üye
arkadaşlar oncelıkle herkeze merhaba diyorum ..Bu konu içinse benım chatin üyeliğim vardı telefona chatin i kurduktan sonra hiç problemsiz agileden msn e baglandım denemenizde fayda olacagını umuyorum
 
ibonline

ibonline

Üye
agile ile bağlantı cok basittir yeterki telin ayarları düzgün olsun turkcell ise turkcell internetten bağlanacan avea ise avea internetten bağlanacan telsim ise bağlanamayacan :lol2:
 

Turqie

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah arkadaşlar , sorun çözüldü...

:hoho:
 

progman

Üye
arkadaşlar biri chatin programını siteye koyabilirmi lazım oluyo ya
 

spectra

Üye
Originally posted by progman@Oct 10 2005, 08:03 PM
arkadaşlar biri chatin programını siteye koyabilirmi lazım oluyo ya
[post=188211]Quoted post[/post]​
chatin için
 

CrAzY_ErCaNN

Üye
Arkadaslar kullandıgınız son surum AGILE MSN sı olan buraya lınk koyabılırmı ayrıca chatın den baglandıgımızda daha az mı kontr gıdıo son olarakta arkadasta bu program var chatın bedava mesaj yollandıgını soyluo dogrumu 5 num la beles mesajlasıomus cvp yazarsanız sevınırım
 

white

Üye
<div class='quotetop'>(ibonline &#064; Oct 9 2005, 11&#58;34 PM) [post=187831]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
agile ile bağlantı cok basittir yeterki telin ayarları düzgün olsun turkcell ise turkcell internetten bağlanacan avea ise avea internetten bağlanacan telsim ise bağlanamayacan
[/b][/quote]
evet
 

RockFord Fosgate

Üye
neden telsımden baglanamıyosun kı???ne farkı war telsımın??
 

HITMIYE

Üye
çok çok Iyi

--------------- Ekleme ---------------

Vodafon Dahi Türkçe Agile Messenger Ile Bağlanıyor

--------------- Ekleme ---------------

Benim 7610 Telefon Arızalandı Ve Resetlemek Zorunda Kaldım.türkçe Msn Vodafonda çalışıyordu.yenidan Programı Elde Edince Herkes Ile Paylaşacağım
 
stalker67

stalker67

Üye
abi ben agile msn i felan vermiyecem ama size çok degerli bir bilgi verecem(iyi verdim verdim aşada)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Günlük 2 Kontöre Sınırsız MSN Servisine Hoş Geldiniz(Turkcell)(vadafone TR)(avea)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Yapmanız gerekenler
menü ; servisler ;ayarlar;varsay. erişim nokt.; seçenek; yeni erişim noktası; varsayılan ayarları kull.

MSN Turkcell
Bağlantı ismi= MSN Turkcell ( harflerin büyüklük küçüklüklrine dikkat edin.)
Veri Taşıyıcı= GPRS (GPRS yoksa paket veri kalabilir)
Erişim Noktası ismi= internet ( harflerin hepsi küçük)
Kullanıcı ismi =yok
Şifre sorma= hayır
şifre kısmına dokunmayın.
doğrulama= normal
Ana Sayfa= yok

çıkmadan seçenek;gelişmiş ayarlar
telefonun IP adresi= otomatik
Yakın kopya port no= 0 diğerlerine dokunmadan çıkıyoruz.


Bu ayarlar ise TELSİM FATURALI HATLAR İÇİNDİR...

MSN Telsim
Bağlantı ismi=MSN Telsim
Veri taşıcısı= GPRS
Erişim nokt. ismi= telsim
kullanıcı ismi=yok
şifre sorma=hayır
doğrulama=normal
Ana sayfa=yok
Telefonun ıp adresi= otomatik ( bu ayar ojinalde böyledir değiştirmeyin)
Yakın kopya port no=0 ( bu ayar ojinalde böyledir değiştirmeyin)

MSN Avea

Bağlantı ismi=MSN Avea
Veri taşıcısı= GPRS
Erişim nokt. ismi= internet
kullanıcı ismi=yok
şifre sorma=hayır
doğrulama=normal
Ana sayfa=yok
Telefonun ıp adresi= otomatik ( bu ayar ojinalde böyledir değiştirmeyin)
Yakın kopya port no=0 ( bu ayar ojinalde böyledir değiştirmeyin)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Restmen (Ç)alıntıdır

--------------- Ekleme ---------------

İyi tamam agile msn yi de verecem:pro:
-----------------------------------------------------
bu arada sabit IP si olmayanlara müjde
------------------------------------------------------
Rapidshare V.B download-Upload sitelerindeki ip limitinizi açınca paralı üyelik ister.
sizde böyle bir durumla karşılaşınca modeminizi 5-4 Dakika pirizden çıkartın eger açma kapama dümesi varsa 5-4 dakika kapatın...
*********************************************************************************************************
Agile MSN Download Canter BY stalker67 100% TR
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Download : |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
:pro: Kendi Bilgimdir
 

burtii006

Üye
naaappptınızzz sizz yhaa biride adam akıllı acıklama yazmamış :D
 

globaldj1

Üye
LAA milleti kandırmayı bırakın insan Olun 2 Dk :S:S Vodafone'ler niye kullanamıyorr!!..@@@@@@@@@@@
 

dede061

Üye
ya kardeş benim ki telsim baglanamayacammı
 

HITMIYE

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt