nokia 701 sorun var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kymkm

Üye
    Konu Sahibi
nokia 701 sorun var
müzik çalardan müzik dinlerken 3 4 şarkı sonra telefon kendini yeniden başlatıyor.telefonu vodafondan aldım daha borcunu ödemedim bu nasıl bi sorun eğer önemliyse garantiye gönderecem.benim yapabileceğim birşey varsa ben yapayım yoksa göndereyim garantiye.fikirlerinizi bekliyorum
 

kymkm

Üye
    Konu Sahibi
yardım eden yok mu ?
 
İlginç bir durum. Acaba farklı birşey mi yükledin ki telefona. bir de hafıza kartı kullanıyor musun?
 

kymkm

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartı kullanmıyorum bi kaç ağır oyun var pes nfs shift bunlar yuklu
 

asigsasi

Üye
hafıza kartın varsa çıkar birde öyle dene
 

kymkm

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar başka bi program ve oyun açıkken dinlemiyorum sadece müzik çalar açık. Ayrıca hafıza kartım yok telin kendi 8gb hafızasından dinliyorum
 
​yeni aldıysan ve üzerinden 1 hafta geçmediyse aldığın yere git.belki değişim yaparlar.
 

asigsasi

Üye
bende alalı on gün oldu fakat taş gibi aldığın yere götür tanıdıksa değişir
 
nasıl böyle bir sorun olur yaaaa..ben de yok
 
eyer sozlesmeli aldiysan vodafone 5 dakika bile gecse geri almiyor destek bile vermiyor sadece servise gonderin diyor .. ne yazikki tecrube ile sabittir ..
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
vodafone un destek verme yetkisi yok ki vodafone napabilir garantinin işi
 

QUANTİN

Üye
format at olmadı yazılım güncelle
 

atakan25

Üye
arkada program çalışıyorsa kapat
 
yazılım güncelle..böyle bir sorunla hiçbir nokiada karşılaşmadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...