nokıa 701 kılıf

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

versino2

Üye
    Konu Sahibi
nokıa 701 kılıf
beyler birşey sorıcam ya ben bu nokıa 701 e kılıf almayı düşünüyorum.çiziliyor az biraz.bu her tarafı kaplayan görünmez jelatinden mi alayım yoksa silikon kılıf mı alayım.bir kaç yerde silikon kılıf arkadaki metalin boyasını kavlatır diyorlardı.aşağıdaki seçeneklerden hangisini almalıyım.ekranda kendinden gelen jelatin duruyor.

silikon kılıf:
çerçeve jelatin:

hangisi daha iyi olur.arka kapağı kavlatmazsa silikon kılıf almayı düşünüyorum.ama eğer kavlatırsa jelatin alacağım.

hangisi daha iyi lütfen yardım...
 
Silikon kılıf alırsan sadece cihaz kasasının arka ve yan taraflarını korur! Ayrıca iyisini alırsan boyasına filan zarar vermez!

Önerim jelatin al hem cihazı kaba göstermez hem heryerini korur. Tabii iyisinden almak şartı ile!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...