nokia 701 e windows phone yüklenir mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tqyfun12

Üye
    Konu Sahibi
nokia 701 e windows phone yüklenir mi?
arkadaşlar nokia 701 e windows phone 7 kurabilirmiyim?
 
niye ole bi ihtiyac hissettin ki dostum nokianin windowslu cihazi 800bin satarak hayal kirikligi yaratmis iyi bisi olsa cok satardi oysa n8 s^3 iken 3 ayda 3,5 milyon satti simdi ise belle gelecek yine tuketici belleli cihazlari tercih edecek. 701in keyfini sür derim
 
hyr yuklenemez wp daha farkli islemcilere ihtiyac duyuyor.
 

aleranol

Üye
pahalı olmasından ve kimsenin risk almak istememesinden dolayı olabilirmi? Bu arada eğer sen WP'yi yüklersen emin ol ki altın çağ yakındır
 
böyle sorulara da hastayım windows phone denen sistem kadar rezalet bi sistem yok ki zaten böyle bi soru da yok daha önce milyon kere açıklandı hâla bu tür sorular. anlamış değilim amaç nedir acaba ?
 
evet yüklenir kardeş...adam yaptı yolda geliyor.. ... ne alakası var kardeş biraz mantıklı düşün araştır öyle konu aç..
 

atakan25

Üye
wp istiyosan niye 701 aldın laf olsun torba dolsun
 

_RYUK_

Üye
ben den de bi soru lumi 800 e symbian belle kurulur mu
 

Silinen Üye 1710851

Kapalı Hesap
Benzinle çalışan araca Motorin yüklemek gibi bir şey.Nokia + Symbian .....devam......
 

idrisbil

Üye
bakın heryerde yazıyorum bu nokia a eskiden uygulama destegi cook tu taki bu iphone ve ardından android gelene kadar 701 için soyluyorum yani belle tv izleme yok sygic aura kurulamıyor sesli yazma yok sesle okuma yok daha ne sayımki .. daha birsuru sey
 

deforze

Üye
eskidende windows phone işletim sistemli telefonlar vardı hiç kimsede sevmiyordu nokia en büyük hatasını yaptı bir kere nokia androide gecse samsung bu kadar satamazdı
 
eskidende windows phone işletim sistemli telefonlar vardı hiç kimsede sevmiyordu nokia en büyük hatasını yaptı bir kere nokia androide gecse samsung bu kadar satamazdı

o windowsphone değil windows mobile ydi araştırın biraz lütfen !
 
eskidende windows phone işletim sistemli telefonlar vardı hiç kimsede sevmiyordu nokia en büyük hatasını yaptı bir kere nokia androide gecse samsung bu kadar satamazdı

eskiden windows phone diye bir sistem yoktu güzel kardeşim. muhtemelen windows mobile ile karıştırıyorsun. bu ikisi ayrı sistem. Windows phone en iyisi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...