shield
Üye
Nokia 6710 Navigator Sorunlarım Yardım Lutfen
Herkese hayırlı günler. Arkadaslar bu telefonla sıkıntım bi hayli fazla. Uzun zamandır kullanıyor ilk aldıgım sıralarda yazılım guncellemıstım hersey onunla basladı sanırım. O zamandan berı mesaj yazarken sureklı donmalar, tusları hıssetmeme ve bılırsınız telefonun ufak bir sensörü var bu sensör kamerada telefonun kendi tarayıcısında zoom yapma gibi sıkıntılar çıktı. Su son 2 ay icerisinde ise birde arayan kısılerın hafızada kayıtlı olmalarına ragmen sadece numaralar gorunmekte ısımler yok fakat rehberde kayıtlı bu numaralar. Bu saydıklarım hakkında bilgisi olan arkadaslardan yardım istiyorum.
