sorry3131
Üye
Nokia 6630 Yeni mesaja giriş hızı
Nokia 6630 kullanıyorum. Eskiden sol oka bastığımda yeni mesaja girmek için yani 2 saniye beklerdim ve hemen açılırdı. Son günlerde biraz ayarları kurcaladım ve şimdi girmek istediğimde 10 saniye kadar bekliyorum ve her mesaja girişimde böyle bekletmeside sinirimi bozuyor. Bunun sebebi hakkında fikri olan var mı ? (yeni uygulama yüklemedim ama ayarları değiştirmiştim neden ötürü oldu anlayamadım.)
Şimdiden teşekkür ederim.
Şimdiden teşekkür ederim.
