Nokia 6630 Yeni mesaja giriş hızı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sorry3131

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6630 Yeni mesaja giriş hızı
Nokia 6630 kullanıyorum. Eskiden sol oka bastığımda yeni mesaja girmek için yani 2 saniye beklerdim ve hemen açılırdı. Son günlerde biraz ayarları kurcaladım ve şimdi girmek istediğimde 10 saniye kadar bekliyorum ve her mesaja girişimde böyle bekletmeside sinirimi bozuyor. Bunun sebebi hakkında fikri olan var mı ? (yeni uygulama yüklemedim ama ayarları değiştirmiştim neden ötürü oldu anlayamadım.)
Şimdiden teşekkür ederim.
 


aycandurak

Üye
temalardan olmasın
 

sorry3131

Üye
    Konu Sahibi
yok temayla alakası yok başka fikri olan var mı ?
 
themardinli

themardinli

Üye
evet arkadasım telefonunda kayıtlı mesaj sayısı arttıkça yeni mesaj bolumunun acılıs hızıda o oranda artar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
fabrika ayarlarına geri dön..
 

babakazim

Üye
temadan olabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt