Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia 6500 slide kullanan kac kişi var maxicep'te?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
musatekin91
Üye
Konu Sahibi
Nokia 6500 slide kullanan kac kişi var maxicep'te?
Nokia 6500 slide kullanan kac kişi var maxicep'te?
Cs***MaN
Üye
Kimse yok galiba
Love Prince
Üye
ben kullanıyorum
futbol123
Üye
kuzenimde var
cabbar007
Üye
bana o telefonun orjinal zil sesleri lazım nasıl bulucam
Himmet1990
Üye
bende kullanıyorum
kerem_47
Üye
bende kullanıyorum.
oclay53
Üye
bende daha yeni aldım ve suan da hoşnutum telden aldıgım gibi 7 tane oyun yukledim ve suan hiç bir sorun yok
Emperian
Üye
kardeş ne die böyle bir konu açtın ki 6500 kardeşligi mi kurucan