Nokia 6500 slide kullanan kac kişi var maxicep'te?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
musatekin91

musatekin91

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6500 slide kullanan kac kişi var maxicep'te?
Nokia 6500 slide kullanan kac kişi var maxicep'te?
 


Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Kimse yok galiba :D:ehe
 
Love Prince

Love Prince

Üye
ben kullanıyorum
 
futbol123

futbol123

Üye
kuzenimde var
 
cabbar007

cabbar007

Üye
bana o telefonun orjinal zil sesleri lazım nasıl bulucam:D
 

Himmet1990

Üye
bende kullanıyorum
 

kerem_47

Üye
:) bende kullanıyorum.
 

oclay53

Üye
bende daha yeni aldım ve suan da hoşnutum telden aldıgım gibi 7 tane oyun yukledim ve suan hiç bir sorun yok
 
Emperian

Emperian

Üye
kardeş ne die böyle bir konu açtın ki 6500 kardeşligi mi kurucan
 
talyan

talyan

Üye
bnde kullanıyorum...
 

cekkkaos

Üye
ben 6500 classic kullanıyorum
 

tespihdar

Üye
bende kullanıyorum :)))
 

DERBEDER-34-

Üye
çok güzel bir maakina geçenlerde inceledim..
 

memoli-27

Üye
kardeş yazılımı güncelle
 

siverekliserkan

Üye
Bende varım ;)
 
middleboy76

middleboy76

Üye
Bende kullanıyorum ve çok memnun oldum
 

passha_87

Üye
bende kullanıorm su ana kadar bir sürü oyun ve program denedim calısmıyo ekran küçük gösteriyo oyunlarda özellikle bu sorunu aşan warsa yardım ltfn
 
aysmet

aysmet

Üye
bende kullanıyorum
 

kaldera

Üye
bende kullanıyorum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt