nokia 6300 sorunları

brk32

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6300 sorunları
arkadaşlar telefonu bugün aldım ama açtığım andan itibaren kendiliğinden kapanıyor.lütfen yardımcı olurmusunuzz??
 

enigma

Üye
evet çok mantıklı ve ilginç bir yaklaşım
şarj ettiysen bu sorun oluyorsa hemen telefonu aldığın yere git telefonun değiştirilmesini talep et !!!
aksi halde servise yollamak isteyecekler ve 30 iş günü beklemek zorunda kalabilirsin. keşke aldığın yerde açsaydın teli (gerçi şarja koyun açılır derlerdi ama denemekte fayda var)
 

brk32

Üye
    Konu Sahibi
maalesef telefonu aldığım zaman açmadım eve geldiğimde şarj ettim bilgileriniz için teşekkür edrim
 
kardeşim hayırlı olsun baya bi kek durumuna düşmüşsün çalışmıyan tlf nu almışsın eğer aldığından bir gün falan geçmişse çok olmamışsa git değiştir hemen derim
 

sirmeal

Üye
kardeş benimde 6300 la ilgili bir sorum olcak.

telefona hattımı takıp açtığım zaman bi süre sonra kendi kendi telefon kapanıyo. telefonu hatsız açtığımda ise hiç böyle bir sorun olmuyo. ne yapmalıyım? bilen varsa lütfen cevaplasın ACİLL..
 
Benimde 6300 ile ilgili bir sorunum var telefonu açtığım zaman herhangi bir tuşa bastığımda direk rehber açılıyor ve aşağı doğru inmeye başlıyor yineden telefonu kapattım açtım olmadı 10-15 kere denedim olmadı şarj ettim biraz düzeldi yine bozuldu oysa sarjım tamamen dolu bu konu ile bi bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
 

Safa65

Üye
brk32 Arkadaşım Benimde Sana Sorum olacak...Telefonun Spot mu??...Nokianın Lisanslı Bayisinden mi aldın?....Kutunun Üzerinde KVK'mı Yazıyor?....Yoksa 2. el mi?....Eğer Spotsa Doğaldır...Nokianın Lisanslı Bayisinden Almışsanyada KVK garantili ise Hemen Bildirmen Lazım Eğer Sen Taleb Etmişsen ve 30 iş günü içinde gelmezse Firmaya Dava Açabilir ve 6300'ın 3 katı kadar para alabilirsin...2. else Bir Telefoncuya Götürsen iyi edersin....
 
ya arkadaşlar bende daha yeni aldım :S çok istiyordum bu telefonu neyse arkadaşlarla msjlaşırken bazı kelimelerde harfler ayrı çıkıyormuş :S neden öyle oluyor bir cevap yazarsanız çok sevinirim bekliyorum....
 
benim 6300 ım var iki tani müzik calar yükledim ama begenmeyip sildim simdi ise telefonun kendi müzik caları calısmıyor hic müzik yok diyor ama klasörden girip actıgımızda acılıyor sinir oldum yaa (
 

emrahdag

Üye
kardeşler benim 6300 telefonum var aldıktan1 yıl sonra suya düştü düşünce yandaki ışıklar sinyal veriyo ekran gelmiyo 40 tl verip yaptırdım ama yaptırdıktan 1 ay sonra yine aynı sorunu yapıyo nedendir acaba bilen varmı
 

nidu

Üye
ya arkadaşalr bnm telefnmunda sorunu ekranın lambasının yanmaması yani ekranın renksiz ve ışığının yanmaması lütfn bna yardımcı olun.
 
arkadaşlar sıfır telefon alın ikinci el mağduru olmayın
 
ben nokia 6300 ıma vodafone messengeri kurmak istedim tam linkten messengeri indirecektim ki bana sertifika telefonda ya da sim de değil diye bişey dedi.bunun sebebini anlayamadım.telefona format attırdım gene aynısını dedi.bana yardımcı olabilir misiniz?
 
mrb arkadaşlar ben de 6300 kullanıyorum iki kez servise yolladım ama hala sorunlu tel. telefonun hopörlerinden müzik dinlediğim de ve oyun oynadığım zaman telefon aşırı şekilde ısnıyo arkadaşlar. en son servise verdim kvk lı hemde ama yine aynı sorunlar bu kez da sürümü yükseltmişler 7.3 olmuş mesajlar düzgün gitmioo neden olabilir bu yazmış olduğum sorunlar
 

bruskgs

Üye
kardeş sen bu sorunu çözdün mü aynı sorun bende de var ya ya eger yardımcı olabilirsen msn mi ekle yardımcı olursan çok iyi olur kardeş ya brusk-gs@hotmail.com
 
Java telefonlar geliştirilmeye yani modifiye etmeye pek musait degil.symbian alin derim n73 ten yukarisi n73 hariç iş gorur
 
slm,
Ya çok saçma bişey oldu telefonum 6300 ve rehberimdeki sadece 1 kişiden msj alamıyorum.diğer kişilerden geliyo ,msjı ulaşmayan arkadaşım da başkalarına attığında onlara ulaşıyo ama bana gelmiyo.telefonun öyle bir özelliği yok zaten nasıl olduğu hakkında bir bilen varsa beni aydınlatabilir mi acaba