Nokia 6300 Kopyala Özelliği Sorunu Acil Yardım!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

benman1996

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6300 Kopyala Özelliği Sorunu Acil Yardım!!!!!
Arkadaşlar nokia 6300 telefonum var.
Bir klasöre veya dosyaya seçeneklere girdiğimde ya kopyalama özelliği var ama tıklanmıyo ya da hiç çıkmıyo ne yapmalıyım kopyala özelliğini açmak için!
 


eko_ekrem

eko_ekrem

Üye
telfona hard format at *#7370#
 

benman1996

Üye
    Konu Sahibi
bir şey olmasın telefona daha açık anlatırmısınız?

--------------- Ekleme ---------------

Daha doğrusu kopyalama özelliği hiç çıkmıyormuş ne yapmalıyım? Hard format atsam kopyala özelliği gelirmi yada gelmesi için ne yapmalıyım?
 
mustix68

mustix68

Üye
6300larda o dedigin format olmuyo kardes:)
 
muhammet188

muhammet188

Üye
telefonun fabrika ayarlarına geri dön
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt