nokia 6300 firmware hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tsnz

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6300 firmware hakkında
ya arkadaşlar ben telefona yükledeim bu 7.00 ı ama telefon ingilizce oldu türkçe yok.. bazı programlarr varmış nokia nemesis software diye ama yaptım olmadı eski sürümünü yüklemek istiyorum nasıl olacak..lütfen yardım edinn.bu arada nokia dan telefonla aradılar dedim böle böle bana dadikler laf,"telefonunuz nokia commucation tarafından yapılmadığı için üretildiği ülkenini dili yüklenmiştir" dediler.. yardımlarınızı bekliyorum..şimdiden teşekkürler
 

POWER

Üye
Şuan nemesis 7.00 firmwareyi desteklemediği için nemesisten türkçeleştiremezsiniz. Telefonunuz garanti kapsamındaysa garantiye gidip bu işlemi ücretsiz yaptırabilirsiniz.
 

tsnz

Üye
    Konu Sahibi
ne zaman olur bu desteklemesi
 

POWER

Üye
maximum 1 ay diye tahmin ediyorum
 

memMmet

Üye
7,00 nerden bulup yukledın be kızan....bızede soylede bızde yukleyelımm..tesekkurlerrr
 

tsnz

Üye
    Konu Sahibi
benim telefona mesaj la geldi bende internetten yükledim birde mail gelmişti
 
bendede aynı sorun var 7,21 yazılım garantı lı olanlar harıç dıgerlerı ıngılızce oluyor nasıl turkçeye çevrılebılırse banada haber verın saolun
 

''zeus''

Üye
arkadaşım keşke o versionu yuklemeseydin o versyon hatalıdır sağlam olma ihtimali %10... yazılımcılara gittiğinde 7.35 yükletmelisin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...