nokia 6120c yardım!!yazılım güncelleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6120c yardım!!yazılım güncelleme
mrhb.arkadaşlar nokia 6120c cihazımı telefondan (cihaz yöneticisi)nden güncellemek istedim şu anki yazılım v.6.51 görünüyo ama yeni yazılım olan v.7.20 indirdim yükleme sırasında 'telefon güncellenmedi,güncelleme paketi telefonla uyumlu degil servis saglayıcısıyla görüşün'dıye msj verdi uyumlu olanı varmıdır? Veya teli nasıl güncelleyebilirim??
 


mstf_l

mstf_l

Üye
nokia suite lemi yapıyorsun bu islemi
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
yok telefondan kendi güncellemesinden
 
mstf_l

mstf_l

Üye
telefondan bazen sorun verır nokıa suıte ıle dene
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
peki sağolasın birde güncelleme yaparken telefonun dili ingilizce mi oluyor?
 
mstf_l

mstf_l

Üye
acılınca otomatik olur oda turk sim kartlarında turkce demektir
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
çok yardımcı oldun kardeş sagolasın telefondan güncellemek istedim fakat paket uyumlu dgl dedi.. Pc'den güncellemek için neler gerekir?? Birde orjinal yazılımı nerden bulabilirim?
 
mstf_l

mstf_l

Üye
nokia suite i indir nokia.com.tr den ordan telefonu taktıgında nokia suite bir adet guncellemeniz var der zaten
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartını çıkarıp güncelleyebilirmiyim peki? Pc'ye yedekle falan diyor.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
guncellersin hafıza kartına bisey yapmaz telefon hafızasını siler telefon hafızanda kartvizit takvim kaydı falan varsa gider
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt