nokia 6120 classic a uygun program lazım

eyypshmc

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6120 classic a uygun program lazım
arkadaşlar 6120 c aldım ama çoğu program desteklemiyor...anlamadım yardımcı olurmusunuz v9.2 diye biliyorum 9.1 i desteklemiyor...
 
Tepkiler: raci, sagozanCAN ve sedatsan

leiche

Emekli Yönetici
arkadasım biraz online kal
mutlaka anlayan ve imdadına yetişen bir üyemiz olur
 

eyypshmc

Üye
    Konu Sahibi
tamam..şimdi biraz online kalacağım...olmazsa yarın konuyu tekrar kontrol edeceğim
 

masumruk

Üye
senin telefonundan bende de var arkadaşım. çoğu program derken her telefon uygulamasını tabiki yükleyemessin. S60 3rd edition destekli sisx uygulamalarını ve javanın jarlarını yükleyebilirsin.
 

eyypshmc

Üye
    Konu Sahibi
bnde biliyorum hep uygulamayı kaldıramayacağını...ama s60 v9.1 in çoğu programını telefona attım ama yükleme sırasında hatalar oluştu...
 

buldog

Üye
6120 program isteyen arkadaş burdamısın

--------------- Ekleme ---------------

evet 6120 için son uçak kalkıyor kim istiyordu

--------------- Ekleme ---------------

işte arkadaşlar 6120 classic telefon programları,hepsi alıntıdır ama büyük bir gayretle toplanmıştır.emeğe saygı ve teşekkür isterim.bu konunun sabitlenmesini talep ediyorum.
buyrun burdan:
 
ee girdim ama işlemleri yaptım free ye tıkladıktansonra saniye bito orayıda yaptım ama saniye bitince ne yapmam gerekio
 
tesekkurler cok aradım ılk kez burada buldum umarım calısır
 
inş çalışır kardeş yeni açtık herkes davetlidir
 
ellerine sağlık kardeşim tam aradığım programlar burda toplanmış emeğine sağlık çokk sağol
 
kardes eywallah cok tesekkurler bulamamıstım hıc 6120 programı
 
eline sağlık kardeş

--------------- Ekleme ---------------

güzel programlar tabi 6120 classic de iyi bir makina en hızlı nokia sıralamasında 2. sırada 369mhz AMR11 işlemci var!
 

5566

Üye
emeye saugı
 

alman10

Üye
emeğin için teşekkürler kardeşim.saolasın
 

bilal45

Üye
saolasın kardeşim ben yeni üye oldum bendede 6120c var programlar için saol emğine sağlık ...
 

korek

Üye
elıne sağlık
 
bana da 6120 c dosya yöneticisi lazım var mı acaba ?