Telefon Tavsiyesi Nokia 603 vs İphone 3G

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nokia 603 al kardeşim şarjı kolay kolay bitmez.
 

HakaN-06

Üye
Bu saatten sonra İphone 4'ten aşağısı(2G,3G,3GS) alınmaz..
 
iphone 3gs almakla ne kadar büyük hata yaptığını şarjın dayanmadığını görünce anlayacaksın.
 

Del Rey

Üye
603'ün ekranı çok kalitelidir.
603'ün kamerası çok hızlıdır ve HD (720p) çözünürlükte video kaydı yapabilir.
İşletim sistemi gayet hızlı çalışır. Nokia Belle FP1 harikadır.
İnternette gezinmek için daha iyidir.
GPU'su ve CPU'su daha gelişmiştir.

Kısaca, Nokia 603.
 
Tepkiler: razanxx
    Konu Sahibi
arkadaşlar yazın değiştirip 4s alacağım zaten çalışıp alacağım.ben şöyle düşünüyorum.şimdi iphone3S alayım en azından bi alışayım diyorum yanlış mı yapıyorum ?
 

klongs

Üye
arkadaşlar yazın değiştirip 4s alacağım zaten çalışıp alacağım.ben şöyle düşünüyorum.şimdi iphone3S alayım en azından bi alışayım diyorum yanlış mı yapıyorum ?

dogru yapiyorsun
 
Tepkiler: buroodriver

pRime.

Üye
arkadaşlar yazın değiştirip 4s alacağım zaten çalışıp alacağım.ben şöyle düşünüyorum.şimdi iphone3S alayım en azından bi alışayım diyorum yanlış mı yapıyorum ?

İleride Iphone 4s kullanacaksan iyi yapiyorsun ama 603 3gs'ten daha iyi bir telefon genele bakacak olursak.
 

great14

Üye
bence 603 varken iphone 3gs ye bakmak saçma olur. 603 yeni bi model fp1 aldı, bunun fp2si var carla da alacak yani önü açık uygulama yönünden de yine hiç yoktan 25 30 hd oyun bulursun tabiki apple in uygulamalarını tutmaz ama seni idare eder. ayrıca fp1 ile dolby digital ses teknolojisi mi diyelim artık geldi. müzik dinlemek farklı boyuta taşındı diyebilirim. şarjı da rahat 2 günü buluyor bence her türlü 603 fiyat da çok uygun. belledeki deneyimi hiçbiyerde bulamazsın.
 
Tepkiler: razanxx ve buroodriver

razanxx

Üye
ben 603 derim ve yeni olduğu için nokia şimdi symbian belleyi geliştirmek için ara vermeden çalışıyor yakında yeni güncelleme gelecek gibi duruyor bence nokiadan şaşma ... n603 de 128 mb ekran kartı 512 mb ram ve 1ghz cpu var tepki süresi gayet güzel .....
 
ben sana başka bir cihaz tavsiye edim biraz araştırınca tüm özellikleri toplayan bir cihaz xperia ray bu iki cihazdanda benim gözümde yetenekli bravia ekran artı cmos lense sahip işini görür

---------- Eklendi @ 21:49:26 ---------- Yazıldı @ 21:49:01 ----------

direk olayı bitirmek istiyorsan iphone4s al derim
 

ersoy09

Üye
Bence elinde yeterli bir telefon varsa ipod touch alıp keyfine bakabilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...