Telefon Tavsiyesi Nokia 603 Vs Htc Desire C Golf

Sponsorlu Bağlantılar

ellimin kori

ellimin kori

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 Vs Htc Desire C Golf
Evet arkadaşlar symbianda yolun sonundayız şu anda elimde başlıktaki iki telefonda var ama birini satacağım siz olsanız hangisini kullanırdınız bu arada HTC çok yavaş 600 mhz işlemci ve 512 mb ram var HTC de yinede yavaş yorumlarınız nedir?
 


esmeran3

esmeran3

Üye
603 kullanıyorum şu an çok memnunum cumartesi günü s4 üme geçeceğim ama :)
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
603 bir süre daha idare eder, htc'yi sat :)
 
ellimin kori

ellimin kori

Üye
    Konu Sahibi
603 hızlı ama symbiana destek kesilecek :(
 
coolasker54

coolasker54

Üye
603 hızlı ama symbiana destek kesilecek :(
Oyun oynayamadıktan sonra veya kastıktan sonra destek ne işe yarar.
HTC iyi olaydı onu satma derdim bi bakıma ama yavaş felan diyosun. Ben telefonla fazla uğraşmayan biriyim ama bazen bazı eksiklikleri çekiyorum.
Ama N603 candır cann... :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ellimin kori
ellimin kori

ellimin kori

Üye
    Konu Sahibi
Şu an google play deyim de bu kadar içerikte olmaz ki ah nokia ah android neler yapmış
 
achambo

achambo

Üye
symbian alınmaz htc de kullanılmaz alternatiflere bak bence:oke:
 
achambo

achambo

Üye
ha doğru ikisini de sat:D yeni iyi al
 
  • Beğen
Tepkiler: coolasker54
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
603 kalsın :oke:
 


Üst Alt