Nokia 603 Usb On The Go

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 603 Usb On The Go
Arkadaşlar bugün otg kablosu aldım orjinal ve Nokia 603 cihazımda denedim ve sonuç.Gerçekten kullanılması gereken bir özellik.Klavye,mause,flash bellek,iki cihaz arasında usb den bağlantı ve sayamayacağın bağlantı şekilleri.Buyrun fotolar;



bu da videosu.
 

joe_cenk

Üye
bende kullanıyorum çok güzel bişey
 

Dimi3

Üye
Peki aynı anda hem klavye hem de mouse bağlanamıyor mu ?
 
hala çok gerekli olduğunu düşmediğim için almıyorum o kablodan alırsam yanımda gezdiririm kalabalık yapar durduk yere :P
 
Güzelmiş bende bu özelliğin sadece N8 de olduğunu sanıyordum meğer telefonumda neler var
 

eqslyp

Üye
n8 in kutu içeriğinde var bu kablo. işin güzel tarafı 500 gb lık hdd yi bile görüyor. gerçi baya bi zorlanıyor ama görüyor
 

theseusx

Üye
Arkadaşlar ben de E6 var bende de çalışıyor kablo. Yine aynı şekilde mouse, klavye, flash (fat ı destekleyen) görüyor. E6 cılara duyurulur. Teşekkürler.
 
    Konu Sahibi
güzel paylaşım.
Teşekkür ederim.
bende kullanıyorum çok güzel bişey
Evet baya kolaylık sağlıyor.
Peki aynı anda hem klavye hem de mouse bağlanamıyor mu ?
Denemek lazım aslında usb çoğaltıcılar var.Ya da klavye üzerinde mause olan klavyeler var onlar kullanılabilr.
hala çok gerekli olduğunu düşmediğim için almıyorum o kablodan alırsam yanımda gezdiririm kalabalık yapar durduk yere :P
HErkesin ihtiyacı farklı benim işime yarıyan seninkine yaramayabilir
Güzelmiş bende bu özelliğin sadece N8 de olduğunu sanıyordum meğer telefonumda neler var
Artık nokianın yeni çıkan çoğu telefonunda var
n8 in kutu içeriğinde var bu kablo. işin güzel tarafı 500 gb lık hdd yi bile görüyor. gerçi baya bi zorlanıyor ama görüyor
Zaten kabloyu telefonu satacak bir arkadaştan zorla aldım n8 kutusundan çıkma BEnim telefonumda hiç zorlama yapmadı
Arkadaşlar ben de E6 var bende de çalışıyor kablo. Yine aynı şekilde mouse, klavye, flash (fat ı destekleyen) görüyor. E6 cılara duyurulur. Teşekkürler.
Ben teşekkür ederim.
 

aleranol

Üye
ilk defa bu kadar alıntı gördüm
 
peki o kablodan nerede bulabiliriz
 

aleranol

Üye
hesiburada gibi sitelerden telfoncudan veya nokia shopdan ama shopdaki 50 tl felan en iyisi telefoncu
 

.eRCaN.

Üye
Peki aynı anda hem klavye hem de mouse bağlanamıyor mu ?

Her klavye setini desteklememekle birlikte, Logitech adlı markanın bir klavye setini (Kablosuz klavye+kablosuz mouse) N8'de çalıştırmayı başarmışlardı geçen sene.

Youtube'da videoları, nette yazıları vardı, araştırın bulursunuz.

Ekleme:

Linkler burada:

Nokia N8: Kablosuz Klavye ve Mouse İle Karşımızda!

http://www.maxicep.com/symbian-3-ya...-mause-wifi-olmaz-diyenler-buyrun-493363.html
 

aleranol

Üye
aslında o kablonun ucuna usb çoğaltıcı tak işlem tamam kablu lazım bana evde zaten 4lü usb çoğaltıcı var
 

NUD

Üye
başarılı bir çalışma
 
ben n8 le beraber birde bel çantası taşıyorum yanımda kablolar, flahs bellek, kart okuyucu, araç ve piriz şarjları son olarakta kulaklık
 

cortex47

Üye
Ben E7'ye USB çoklayıcı taktım ve desteklenmiyor dedi. Onun dışında 2tb hard disk'i bile görüyor eğer ki dosya sistemi fat32 ise.
 
    Konu Sahibi
Şimdi hepsine alıntı yapmayayım Usb çoğaltıcı desteklemiyor.Klavye olarak çoğunu destekler.Ben 20 liraya elden aldım orjinal bi yerde de 25 liraydı.Bende 1 tb harddiski bağladım sonuç olumlu. Yani ben hafıza kartını fazla kullanmıyorum sadece uygulama yüklerken hafıza kartını kullanıyorum.Flashı bağlıyorum 16 gb mis gibi
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
çok iyi kardeşim eline sağlık ben de alıp almama arasındaydım ama mouse performansını gördüm gözüm kapalı alırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...