nokia 603 signed olayı nedir ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fb3435

Üye
    Konu Sahibi
nokia 603 signed olayı nedir ?
beyler forumda bu konu daha önce açıldı mı diye araştırdım fakat bir türlü bulamadım. telefonu yeni aldım ve haliyle belle işletim sistemine uzağım. çoğu oyunun signed olduğunu gördüm. bunu nasıl halledebilirim?
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

tarxhn

Üye
yuklesene yada hack yap rahat rahat ne var yok yukle
 

fb3435

Üye
    Konu Sahibi
yani telefona hiçbir işlem yapamdan signed oyunlar çalışabilecek öyle mi?
 
Signed uygulama hacksiz telefonlara da hacklilere de doğrudan kurulabilir.
Unsignedlar ise "sadece" hacksiz telefonlara kurulabilir.Sorunu anlamadım.

----------Eklendi @ 17:14:56 ---------- Yazıldı @ 17:14:20 ----------

yani telefona hiçbir işlem yapamdan signed oyunlar çalışabilecek öyle mi?

Evet,signed olan her şeyi yükleyebilirsiniz.
 

fb3435

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlarım kafamı bulandırdığı için bende yanlış anlattım sanırım. olay şu, telefona hack yapmadan çoğu oyun çalışmıyormuş? ve bu olaya signed dendiğini söylediler. cahilliğimin kusuruna bakmayın öğrenmeye çalışıyorum
 

Dediğim gibi,signed sürüm ise rahatlıkla kurarsınız.Signed değil ise de şu konudan hack yaparak rahatlıkla her dosyayı yüklersiniz:
[h=1]Symbian yine hacklendi! (Belle, Anna, S^3, S60v5, S60v3)[/h]
 
Tepkiler: fb3435

tarxhn

Üye
o olay unsigned yani lisanssız demek sen signed kullan sorun olmaz telefonda
 

fb3435

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim, n81 den sonra symbian belle biraz ağır geldi
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
arkadaşlarında dediği gibi signed leri direk yükleyebilirsin ama unsigned leri yüklemek için hack yapman gerekiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...