nokia 603 şebeke sorunu

mining-

Üye
    Konu Sahibi
nokia 603 şebeke sorunu
arkadaşlar akamdan beri telefonumda şebeke yok.operatör logosu görünmüyor çektiği zamanlarda da bi diş görünüyo sadece.telefondan mı kaynaklanıyor yoksa hattan mı.hattım turkcel.yardımcı olursanız sevinirim

- - - Eklendi - - -

3G yi açınca şebeke geliyor ama kapalı olunca yok
 

hattın turkcell ise normaldir bende de arada bir gidiyor. Turkcellden kaynaklanıyor. Şebeke gittiği zaman da başka bir telefondan şebeke arama yaptığın zaman turkcell cikmayacaktir.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
ilk defa karşılaştım bu sorunla.normalde tam çekiyodu.3g yi açınca çekiyor ama kapalı olunca şebeke yok
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
büyük bir ihtimal hat ile ilgilidir. Bende de ara sıra gidiyor. 3g çekmeyince bulunduğum yerde hiç gelmiyor.
teşekkürler.o zaman Turkcelin çekmesini bekliycem başka çare yok bu arada hala şebeke yok
 
bence sorun devam ederse hattını başka şebekeye taşı çünkü bulunduğun yerdeki verici kaldırılmış olabilir ve sorunun kalıcı olabilir
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5098603' Alıntı:


başka bir türkcel hattı varsa cihaza takıp kontrol etmelisin hatla alakalı mı diye.
evde ve arkadaşlardan microsim kullanan kimse yok o yüzden kontrol edemiyorum
 
bence sorun devam ederse hattını başka şebekeye taşı çünkü bulunduğun yerdeki verici kaldırılmış olabilir ve sorunun kalıcı olabilir

verici kaldırılmış olamaz bence. Benim bulunduğum yerde 3g çekmiyor ve arada bir şebeke yarım saatliğine gidiyor.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
bence sorun devam ederse hattını başka şebekeye taşı çünkü bulunduğun yerdeki verici kaldırılmış olabilir ve sorunun kalıcı olabilir
sorun bu akşam başladı.cahilligimi mazur görün ama yakınlarda baz istasyonu var yıkılmadiysa tabibaz istasyonu ile alakalı olabilirmi
 
arkadaşlar aynı sorun bende de var arada şebeke gidiyo. baz istasyonuna 500 m uzaklıkta oturuyorum.
 
baz istasyonu sorunu falan değil arkadaşım sim kartın yeni nesil 3G uyumlu olması gerekir. Ayrıca normal sim kartı mikro sim karta dönüştürürken telefoncuların kullandığı kesici aletin chip,e verdiği zedelemeyi göz ardı etmemek gerekir
 
konu hort olacak ama bugün aynı şey Bana da oldu c6-01e..2g kullanıyorum normalde..telefona baktım whatsapp bağlantısı gitmiş..kendimi Aradım hiçbirşey olmadı.sonra telefonu 3gye aldım düzeldi..neden oldu acaba..turkcell eşkart kullanıyorum ama ondan olacağını sanmıyorum..normal simlerde de bu sorunu yaşayanlar var.