loxley15
Üye
Nokia 603 Mesajım gözüküyor açamıyorum
Arkadaşlar merhaba. Telefona 2 gün önce hack attım bundan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama 2 mesajım var yukarıda simge olarak gözüküyor ama tıkladığımda mesajlar da o mesajlar gözükmüyor. gelen mesajları açıyorum gelen kutusunu siliyorum ama o 2 mesaj hala yukarıda gözüküyor. bunu nasıl çözebilirim
