Nokia 603 Mesajım gözüküyor açamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

loxley15

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 Mesajım gözüküyor açamıyorum
Arkadaşlar merhaba. Telefona 2 gün önce hack attım bundan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama 2 mesajım var yukarıda simge olarak gözüküyor ama tıkladığımda mesajlar da o mesajlar gözükmüyor. gelen mesajları açıyorum gelen kutusunu siliyorum ama o 2 mesaj hala yukarıda gözüküyor. bunu nasıl çözebilirim
 


asigsasi

asigsasi

Üye
kardeşim hard format atman gerekir ancak öyle düzeliyor ve hack yaparken de telefonu hatsız moda alıp hack yap çünkü hack yaparken gelen mesaj sistemde sıkışıp kalıyor aynı olay daha önce başıma geldi
 
manolyam63

manolyam63

Üye
evet bende de oyle oldu...
 


Üst Alt