Nokia 603 kullanıcsıyım YENİYİM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sanalmahkum

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 kullanıcsıyım YENİYİM
Merhaba arkadaslar nokia 603 kullanıyorumda yarın okulun ınternetınden download yapıcam oyunlar guncellemeler uygulamalar indireceğim . Bana ındırmemı tavsiye edeceginiz neler var ? Suan Symbian bele işletim sistemi var. Ben bunu FP2 yapmak ıstıyorum nereden nasıl yapacağım


Ve birde mesajlara şifre koymak ıstıyorum ve menuye girişe bu mumkunmudur ?

Cevap veren herkese teşekkürler
 


asigsasi

asigsasi

Üye
öncekile fp2 ye kesinlikle geçme diyorum :nono:
ve telefonu hackle istediğin herşeyi yükle
telefona güvenlik kodu koyarsın mesajlar için
 

sanalmahkum

Üye
    Konu Sahibi
ve telefonu hackle istediğin herşeyi yükle
telefona güvenlik kodu koyarsın mesajlar için

Anlamadım ?
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
nokia 603 Fp2 kullanıyorum kesinle geçmelisin güncellemek için usb kabloyla veya telefondaki yazılım güncellemeden yapcaksın
 

sykry

Üye
603 FP2 Kullanıyorum kesinlikle geçmelisin FP1den daha iyi denilenlere bakma
 
umt07

umt07

Üye
bende 603 kullanıcısıyım. Bence fp2 ye geçmelisin. Yapman gereken telefonu int. Bağladıktan sonra yazılım güncelleme uygulamasını açman. Sonra pro güncellemeleri kontrol edecek ve olmyan güncellemeri yüklersin. Güncelleme yapmadan önce soft format atmanı önerirrim.
 

sanalmahkum

Üye
    Konu Sahibi
Ben bilgisayar ile güncellemıyecegım dırek telefondan ınternete bağlanıp guncellıcem . Yazılım guncelleme uygulamasına nasıl ulasabilirim ve daha sonra ne yapmalıyım ayrıntılı anlatırmısınız yenıyım ya :)
 

sanalmahkum

Üye
    Konu Sahibi
Tamam buldum yazılım guncelleme yerini menude var suan nete bağlanamıyorum modemım kablolu okulda yapıcamda girdikten sonra ne yapıcam
 
asigsasi

asigsasi

Üye
niye fp2 ye geçirmeye çalışıyorsunuz bi türlü anlamadım yazık edersin özellikle mesaj yazarken tam bi işkence kesinlikle fp2 ye geçme
 
SheFy

SheFy

Üye
niye fp2 ye geçirmeye çalışıyorsunuz bi türlü anlamadım yazık edersin özellikle mesaj yazarken tam bi işkence kesinlikle fp2 ye geçme

genelleme niye yapıyorsun ki bence gayet rahat ve kullanışlı
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
niye fp2 ye geçirmeye çalışıyorsunuz bi türlü anlamadım yazık edersin özellikle mesaj yazarken tam bi işkence kesinlikle fp2 ye geçme

banada mesaj yazarken fp2 daha rahat geliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt