sanalmahkum
Üye
Nokia 603 kullanıcsıyım YENİYİM
Merhaba arkadaslar nokia 603 kullanıyorumda yarın okulun ınternetınden download yapıcam oyunlar guncellemeler uygulamalar indireceğim . Bana ındırmemı tavsiye edeceginiz neler var ? Suan Symbian bele işletim sistemi var. Ben bunu FP2 yapmak ıstıyorum nereden nasıl yapacağım
Ve birde mesajlara şifre koymak ıstıyorum ve menuye girişe bu mumkunmudur ?
Cevap veren herkese teşekkürler
Ve birde mesajlara şifre koymak ıstıyorum ve menuye girişe bu mumkunmudur ?
Cevap veren herkese teşekkürler


