Nokia 603 fp2 operada klavye kullanmiyor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sago_alp

sago_alp

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 fp2 operada klavye kullanmiyor!!!
arkadaşlar bende operada klavyedeki simgeler ve sıra kaydırma olmuyor sadece mesajda oluyor bir yolu varmı?
 


mustafasen

mustafasen

Üye
opera klavye ayarlarına bak seninki sadece mesajlarda diye ayarlı sanırım
 
sago_alp

sago_alp

Üye
    Konu Sahibi
yalnızca adresler için yazıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt