Nokia 5800 XM Dil Değiştirme - Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

efekentli67

efekentli67

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 XM Dil Değiştirme - Yardım
arkadaslar herkese merhaba
nokia 5800 xpress in kullanim dilini turkceye cevirmek istiyorum bu konud
 


ULTRASsSLAN

ULTRASsSLAN

Üye
Arkadaslar bu konuda benimde yardima ihtiyacim var türkce yok telefonumda ne yapmam gerekiyor.
 

umtkmr

Üye
Walla benimde yardima ihtiyacim war
 

bilonemsi

Üye
sim kart takıp deneyin ve varsa başka sim kartlarlada deneyin.
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Anladığım kadarıyla telefonlar yurtdışından. Öncelikle telefonun türkçe product kodunu elde etmeniz gerek.(pc programı ) Daha sonrasında product kodunu telefona girebilmeniz icin Nemesis Servis Suite programını edinmeniz gerek. (forumdaki benzer konulardan bulabilirsiniz) Daha sonrasında Nokia software updater programıyla yazılım güncellemesi yapacaksınız. Uygulayacağınız işlemleri özetli olarak anlattım. Forumdaki benzer konulardan araştırıp sorununuzun çözüleceğini umuyorum. Nokia 6300 için türkçe dil sorununu böylelikle gidermiştim. Herşey doğru product kodunu bulmaya bakıyor. Bilgi sahibi olan arkadaşlar lütfen esirgemesinler.
 

sword12

Üye
arkadaslar bende dubaiden 5800 aldım 3 aylık gps var eger dilini deistirisem bu hediye gps i kullanabilirmiyim??
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
Bu linkten problemsiz telefonunuzun dilini türkçeye çevirin veya yazılımını türkçe olarak güncelleyin.

http://www.maxicep.com/symbian-dest...-olmadan-istedigin-dili-sec-yukle-225547.html


--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar bende dubaiden 5800 aldım 3 aylık gps var eger dilini deistirisem bu hediye gps i kullanabilirmiyim??

3 aylık gps i kullanırsın zaten onun activasyon kodu vardır kutunun üzerinde .Ama ben sana garmini tavsiye ederim.

Buradan yükleyebilirsin.:
http://www.maxicep.com/symbian-destek/garmin-harita-ve-diger-sorunlariniz-231727.html

Kolay gelsin.

--------------- Ekleme ---------------

sim kart takıp deneyin ve varsa başka sim kartlarlada deneyin.

Bu işin sim kartla hiç alakası yoktur.Bu telefona yüklenen yazılımın diğer adıyla flashın dil kodu ve hangi dil paketi olduğuyla alakalıdır.Türkçe dil istiyorsanız.EURO veya EMEA Dil paketi kullanarak telefonunnuzun rengine ve RM koduna göre olan dil kodunu kullanarak yazılım yüklemeniz gerekmektedir.

Yüklemenin nasıl yapılacaği buradan ayrıntılı öğrenebilirsiniz:
http://www.maxicep.com/symbian-dest...-olmadan-istedigin-dili-sec-yukle-225547.html
 

sword12

Üye
arkadaşlar daha önce bahsetmiştim ama 5800 da gps i aktif hale getiremedim bi kackere denedim ama kntr gitti. nasıl yapacagımı anlatabilirmisiniz...
 

ararat04

Üye
alaçam ama sırf dılı ıcın cekınıyorum ben yur dişindan alaçam da
 

or_er

Üye
teşekürler
 

ismailaga

Üye
zaten telefonda ensürüm mevcut diyo şimdi ne yapmam gerekiyo nokıa.comdan indirdiğim yazılımda
 

estolad

Üye
ben de aynı sorunu yaşıyorum arkadaşlar. ilk firmware yüklerken yanlış dil kodu girdim şimdi de yenisini girip yüklemeye çalışınca zaten en son sürüm yüklü diyor. ne yapmam lazım ?
teşekkürler
 

baran1979

Üye
tesekkurler
 
Treable

Treable

Üye
"bu kadar basit" tarzında anlatsanız da yapsak :)
 

mercan2763

Üye
teşekürler
 


Üst Alt