tuncay8080
Üye
Nokia 5800 v50 Firmware Basit ve sade
Slm Çok uzun süredir bir çok cfw denedikten sonra kendim birtane yapmaya karar verdim. Bunun sebebi orjinalliği ile oynanmamış ve içinde yüklü bir program olmayan birtane bulamamam. Telefonda SBP Shell kullandığım için bunların hiç birine ihtiyacım yok. Sadece hızlı olsun yeterince ram ve c de boş yer olsun diyenler için uygundur.
Kurulumdan sonra 80 mb C de boş yer ve 66mb normal -70 mb(rambooster) ram bulunmaktadır hiç bir splash screen veya boot ekranı yoktur. Kimin hazırladığı ile ilgili tanıtımda yoktur
)
Umarım işinize yarar...
ROFS DOSYALARI: V.2
Flash bittikten sonra Rompatcher Patchlerini E Patches klasörüne koyup istediklerinizi aktif hale getirmeyi unutmayın.
Ben kullanıyorum umarım sizinde işinize yarar ayrıca SBP shell 3.5.5 349 kullanıyorsanız SeyitAbi nin bu paketini kullanın derim çok güzel yapmış eleman
Uploaded with
Uploaded with
Buda benim SBP Shell Klasörüm
hesini bir arada vereyim bari yukardaki dosyalarla uğraşmak istemeyenler benim dosyalarımıda kullanabilir.
Bu da settings
Telefon Hafızasında SBPShell diye klasör açıp içine textfile klasörü yaratırsanız buraya koyacağınız boş txt dosyalarını link olarak masa üstüme ekleyip görünümden büyük kutu seçerseniz txt dosyalarının isimlerini sadece yazı olarak masa üstünde kullanabilirsiniz.
Kurulumdan sonra 80 mb C de boş yer ve 66mb normal -70 mb(rambooster) ram bulunmaktadır hiç bir splash screen veya boot ekranı yoktur. Kimin hazırladığı ile ilgili tanıtımda yoktur
)Umarım işinize yarar...
ROFS DOSYALARI: V.2
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Flash bittikten sonra Rompatcher Patchlerini E Patches klasörüne koyup istediklerinizi aktif hale getirmeyi unutmayın.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben kullanıyorum umarım sizinde işinize yarar ayrıca SBP shell 3.5.5 349 kullanıyorsanız SeyitAbi nin bu paketini kullanın derim çok güzel yapmış eleman

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Uploaded with
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Uploaded with
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda benim SBP Shell Klasörüm
hesini bir arada vereyim bari yukardaki dosyalarla uğraşmak istemeyenler benim dosyalarımıda kullanabilir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu da settings
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Telefon Hafızasında SBPShell diye klasör açıp içine textfile klasörü yaratırsanız buraya koyacağınız boş txt dosyalarını link olarak masa üstüme ekleyip görünümden büyük kutu seçerseniz txt dosyalarının isimlerini sadece yazı olarak masa üstünde kullanabilirsiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bunlar benimkiler


