Nokia 5800 v40. - HelloOX v2.00(3) - Telefon Hacklenmiyor...

Sponsorlu Bağlantılar

fbforever

fbforever

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 v40. - HelloOX v2.00(3) - Telefon Hacklenmiyor...
Telefonuma opda.cn adresinden HelloOX yazılımını indirdim. Telefonuma kurdum ve açtım. Ama "Installing root cer..." yazısında öylece kalıyor. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kobra_55, kaptan101 ve hhh666


reyes_19

Üye
HelloOX2 gurubu bundan sonra çıkacak yeni nesil telefonların versiyonları için hack işleminin zorlaşacağını belirtmişbu yüzden telefonlarınıza artık versiyon güncellemesi yapmamanız belirtilmiştir.HelloOX2 v2.03 versiyonu şimdilik tüm versiyonları hack'leyebiliyor fakat bundan sonra çıkacak versiyonlar için beklemenizi önermişlerdir.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
HelloOX2 v2.03 şimdilik tüm versiyonları hackleyebiliyor mu gerçekten ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hayır Mümin yeni çıkan v40 ı hacklemiyor ama diğer telefonlardaki çıkan versiyonları hackliyormuş..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
HelloOX2 gurubu bundan sonra çıkacak yeni nesil telefonların versiyonları için hack işleminin zorlaşacağını belirtmişbu yüzden telefonlarınıza artık versiyon güncellemesi yapmamanız belirtilmiştir.HelloOX2 v2.03 versiyonu şimdilik tüm versiyonları hack'leyebiliyor fakat bundan sonra çıkacak versiyonlar için beklemenizi önermişlerdir.


hocam ben arkadaşın yazısına istinaden yazmıştımda :ehe yoksa hacklemediğini söylemiştiniz daha önceden öğrendim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
tamam Mümün..:ehe
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
v40 hacklenmiyormu :S peki 31 e geri alabilirmiyiz teli :D
 
fbforever

fbforever

Üye
    Konu Sahibi
Elimde RomPatcher var ama sertifikalayamıyorum :S Bi yardımcı olsanız... (Dosya sisx)
 
camecula

camecula

Üye
HellooX gecikti ya bu sefer 5800 V40 oldu fakat HellooX dahil kar etmiyor :S
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Güya HelloOX2 v2.04 çıkmış ama oda bi işe yaramıyor zaten offical sitesi çıktıgını duyurmamış ama merak edenler bazı forumlardan bulabilirler ki 2.03'ten hiç bir farkı yok aynı şekilde takılıp kalıyor
 

qwerty35555

Üye
arkadaşlar bende oyle ya servise gitti geldi v4 yüklemişler hacklenmıyo helloxx çıkarsa [email protected] adresine bi allan kulu mail atarsa çıktı diye çok memnun olurum şimdiden çok teşekkurler
 
frowell

frowell

Üye
arkadaşlar bu hellox programını nereden indirebilirim?
 

cancem1

Üye
benim version nokia 5800 v50 denedim olmuyr ilk seferde yuklemeyi yapdi anca bi ise yaramadi yine unsigned app leri yukleyemiyorum!
 
Fahrettin52

Fahrettin52

Üye
arkadaş bu pragramı yüklemeden önce her yükledğim prgram sertifaka istiyordu HelloOX v2.00(3 kurdum telefenuma her prgramı yükledim sertifaka istemedi
 

theures

Üye
selam dostlarım benimki v50 benimkide root cert'te takılıyor acaba benimki v40 tan yenimi oyüzden mi takılıyor yardımcı olursanız sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

reis-i eaglesden indirebilrsin fakat daha önce opda diye bi siteden sertifika alman lazım
 

huseyin_4554

Üye
hellocarbide vardı bende n82 yi hacledim 5800 aldım ilk aldığımda kuruldu ama xplorer bulamadığım için yapamöadım şimdi xplorer var ama hellocarbide kuramıyorum saat ve tarihi 15.05.2007 ye alıp yapdım ama artık olmuıyor :S
 


Üst Alt