Sizin demek istediğiniz downgrade işlemi kendi imkanlarımızla imkansız bir işlem yani telefonu bidaha kullanamayabilirsiniz eğer evde kendi başınıza düşürmeye çalışırsanız geri dönüşü olmayan bir yola girebilirsiniz fakat bi telefoncuya götürürseniz belki yapabilirler..
Bide tek tek günceleme yükleme olayına değiniyim,tek tek güncelleme yapılmıyor yanlış hatırlamıyorsam yani versiyonunuz v40 diyelim son versyion v51 ama siz aradaki v41'i yüklemek istiyorsunuz bu FOTA ve NSU seçenekleri ile imkansız yani hep en son versyionu yüklersiniz ama CFW ile veya benim bilmediğim daha başka yöntemlerle (Araştırırsanız sevinirim) ara versiyonları yükleyebilirsiniz..