Nokia 5800 Sim Hafızası Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

gokhans_life

gokhans_life

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Sim Hafızası Sorunu
Arkadaşlar telefonda zaman zaman sim kart rehberine erişemiyorum..Rehberimde kayıtlı olan biri aradığında sadece numarası çıkıyor..Rehbere girince 'SIM hafızası hafızasına kayıtlı kartvizitler gösterilemiyor' ve 'Kartvizit yok.Seçilen hafızalardaki kartvizitler kullanılabilir durumda değil' hatası alıyorum..Sorun nedir arkadaşlar?Yardımcı olursanız sevinirim..

--------------- Ekleme ---------------

yokmu cevap verebilecek biri???
 


meteme

Üye
bende de aynı problem var. ama çare bulamayacak gibiyim..:S
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Simkartında numaraların varmı acaba(ben birkeresinde simkarttaki numaraları yanlışlıkla silmiştim bu uyarıyı bende almıştım)başka bir cihazda bi kontrol et istersen.
 
omerynd

omerynd

Üye
aynı anda hem sim rehberini hem telefon rehberini gösterirsen ve telefon hafızasın da aynı kartvizitlerin ismi farklıyra karşı taraf aradığında sadece numara çıkar. Kullanacağın numaraları sim hafızasından tele kopyala rahat rahat kullan bence.
 
usahan

usahan

Üye
Aynı Hata Bendede Vardı Aveda Olmuyordu ama Trcell Hattımı Takınca Rehberi Açtığımda ( servis hafızasına kayıtlı kartvizitler gösterilemiyor ) Diyordu Buda Beni Deli Ediyordu,Sorunu Çözdüm 5800 xm Telefon'da Rehber =>Seçenekler =>Ayarlar =>Gösterilecek Rehber'den (Servis Numaraları'nın ) işaretini Kaldırın.Düzelir.Bu Hatayı Almamımızın Tek Nedeni ise; Kartı Telefona ilk Taktığımız Zaman Sim Kartın Mesaj Göndermesine izin Verilsinmi Uyarısına Hayır Seçeneğini Seçtiğimizden Kaynaklanıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: kankan06
avare0506

avare0506

Üye
mesajlara gir seçenekler de sim mesajları de hepsini sil
 

gencgsli_81

Üye
Rehber e girin. =>Seçenekler =>Ayarlar =>Gösterilecek Rehber e girin. (Servis Numaraları'nı'da ) işareteyin, düzelmesi gerekir...
 

aldincho

Üye
Aynı sorun bende de var. Yukarıda yazılanları yaptım. Bakalım düzelicek mi? Takip edip görücez. Bende de bi süre sonra sim rehberi gösterilemiyor uyarısı çıkıyodu. Telefonu kapatıp açtıktan sonra tekrar gösteriyodu.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kardeş 2 yıllık konu hortlatmışsın adam öldü mü kaldı mı belli değil.
 


Üst Alt