Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia 5800 mu yoksa 5530 mu ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gfb15
Üye
Konu Sahibi
Nokia 5800 mu yoksa 5530 mu ?
Arkadaslar yeni bir cep tel. alicam.Nokia 5800 navigation ve nokia 5530 xpress music telefonlari arasinda karar veremedim.Sizce hangisi daha iyi ?
birisi 5530 birisi 5800 ikisindede ozellikleri neredeyse ayni,ama nokia 5800 un bazi arti ozellikleri var ama karar veremedim.
benim aklima en cok takilan konu forumda gordugum nokia 5800 xpress musiclerde olusan sorunlar (resetleme,v.b gibileri) 5800 navigasyonda da oluyor mu ?
Arisklaus
Üye
Tabiki 5800
jeshogh
Üye
5800 eski bir telefon daha yeni modellere yönelmeni tavsiye ederim...
yuh be neresi eski bir telefon hala üretiliyor abicim 5800 çok iyi bir seçim olur 5800 al bak bende ne resetleme var ne bişee navigasyon desen 10 numara bide garmin yükle bak keyfine
alicem123
Üye
650 tl ye felan x6 bulabılırsın x6 almanı öneririm
En azından kapasitif dokunmatik ekran. 5800'ın dokunmatiğinden kat kat iyi Fırsatın varsa teknosa,nokia shop gibi yerlerde incele derim. Farkı anlarsın.
650 tl ye felan x6 bulabılırsın x6 almanı öneririm
En azından kapasitif dokunmatik ekran. 5800'ın dokunmatiğinden kat kat iyi Fırsatın varsa teknosa,nokia shop gibi yerlerde incele derim. Farkı anlarsın.
yuh be neresi eski bir telefon hala üretiliyor abicim 5800 çok iyi bir seçim olur 5800 al bak bende ne resetleme var ne bişee navigasyon desen 10 numara bide garmin yükle bak keyfine
eski tabe yenimi ? 2008 4.çeyrekte çıkmış bir telefon alan kişi 1-2 sene kullanır sonra ondan daha yeni modeller çıkar pişman olur telefonda çok sorun var kullananların hepsi sorun oldugunun söylüyorlar onun yerine 2010 da çıkmış bir telefon olabilir.telefon en fazla 6-7 daha satılır sonra üretimden kalkar 2.. Senelik telefon yenimidir :?????
eski tabe yenimi ? 2008 4.çeyrekte çıkmış bir telefon alan kişi 1-2 sene kullanır sonra ondan daha yeni modeller çıkar pişman olur telefonda çok sorun var kullananların hepsi sorun oldugunun söylüyorlar onun yerine 2010 da çıkmış bir telefon olabilir.telefon en fazla 6-7 daha satılır sonra üretimden kalkar 2.. Senelik telefon yenimidir :?????
iyi dionda telefonun çıkış tarihi eski olduktan sonra daha iyi dokunmatik telefonlar var 5800 500-550 tl arasında üstüne 100-150 tl daha koyarsın nokinanın yeni dokunmatik telefonlarından birinin alırsın....