Telefon Tavsiyesi Nokia 5800 mı Lg Km900 mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Darkmayne

Darkmayne

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 mı Lg Km900 mü?
Merhaba arkadaşlar bu iki telefondan hangisini önerirsiniz Nokia 5800 mı yoksa Lg Km900 mü?
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
kesinlikle nokia 5800 ben kullanıyorum gayet memlunum hiç bi sorunu yok allaha şükür
 

OğuzcanAbi

Üye

bunun yerine tabiki 5800
 
orhiorhiorhi

orhiorhiorhi

Üye
5800 işletim sistemi dışında km900 ün yanından geçemez km900 5800 gibi basmatik değil dokunmatikte ıphone dan sonra 2. telefon 5mp ayrıca 3d arayüzleri var
 
Soraux

Soraux

Üye
5800
 
levasinay

levasinay

Üye
5800 :)
 

OğuzcanAbi

Üye
hayırlı olsun 5800 ın :ehe
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
Kesinlikle 5800
 

fatih9sekiz

Üye
ikisinide kullandım , ne istediğine bağlı olarak önce KM900 , sonra 5800 ve enson yine KM900 , 5800 resmen basmatik telefon , km900 de resmen parmağını hissediyor
 

nightwolf_s

Üye
bir daha nokia almam; 5800 vardı şimdi lg km 900 Arena aldım. Tek bir laf ederım lg bu kpnuda gerçekten güzel tlf yapmışlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt