Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon TavsiyesiNokia 5800 mı Lg Km900 mü?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Darkmayne
Üye
Konu Sahibi
Nokia 5800 mı Lg Km900 mü?
Merhaba arkadaşlar bu iki telefondan hangisini önerirsiniz Nokia 5800 mı yoksa Lg Km900 mü?
Kingmortall
Üye
kesinlikle nokia 5800 ben kullanıyorum gayet memlunum hiç bi sorunu yok allaha şükür
OğuzcanAbi
Üye
bunun yerine tabiki 5800
orhiorhiorhi
Üye
5800 işletim sistemi dışında km900 ün yanından geçemez km900 5800 gibi basmatik değil dokunmatikte ıphone dan sonra 2. telefon 5mp ayrıca 3d arayüzleri var
Soraux
Üye
5800
levasinay
Üye
5800
OğuzcanAbi
Üye
hayırlı olsun 5800 ın
Mobil İletişim
Üye
Kesinlikle 5800
fatih9sekiz
Üye
ikisinide kullandım , ne istediğine bağlı olarak önce KM900 , sonra 5800 ve enson yine KM900 , 5800 resmen basmatik telefon , km900 de resmen parmağını hissediyor
nightwolf_s
Üye
bir daha nokia almam; 5800 vardı şimdi lg km 900 Arena aldım. Tek bir laf ederım lg bu kpnuda gerçekten güzel tlf yapmışlar