iphone oyunlarının 5800 da oynanması imkansız çünkü;
1) 5800 iphonun oyunlarını açıcak bir işletim sistemine sahip değil symbian için emülatörü yok...
2) İphone oyunları HD kalitededir ve emülatör blunsa bile oyunlar oynanamaz 5800 hd oyunları kaldırmıyor çünkü