Round-Saturn
Üye
Nokia 5800 ım Suya Uçtu Elveda :(
malesef telefonum resmen suda yüzdü ekranında su var ve ekranın yarısı bembeyaz teknik servise verip 50 tl ye sattım(gerçekten çok komik rakam :S ) 2 sene kullandım hiç tamir bile görmeden böyle gitmesine çok üzüldüm birine 200 tl ye satıp 300 tl daha ekleyip c6-01 veya samsung gio alacaktım ama kısmet olmadı



ama telefon suya düştüğünde ve çıkardıktan sonraki yüz hali hiçbir şeye benzemiyor 
çok bile vermiş adam 

