webplayer
Üye
-
Konu Sahibi
-
iki gün sonra bataryam çabuk bitiyor diye konu açma sakın..Lithium bataryalarda ilk şarj diye bir mantık yoktur; bataryayı onun isteğine göre kullanmak vardır. Ayrıca Nokia 5800 bataryası dolduğunda elektriği kendisi kesiyor buradan da şunu çıkarabilirsiniz ki ilk şarj diye bir mantık ortadan kalkıyor. Dikkat etmen gerekenler:
- Batarya zayıf uyarısı almadan telefonu şarja takma (Çok zor durumdaysan tak sadece)
- Bataryanın tamamen boşalmasını bekleme
- Telefon elektriğe bağlı tutma
İyi kullanımlar
iki gün sonra bataryam çabuk bitiyor diye konu açma sakın..
kardeşim tam boşalınca doldur..böylece bataryanın tam performansına kavuşmasını sağlarsın..tam dolunca elektirikten çek..Sağol
peki bataryayı tamamen boşaltıp mı şarj edeyim bundan sonra yoksa tamamen boşalmasını beklemeyeyim mi telefona zarar mı veririm fatihin dediği gibi?
Lithium bataryalarda ilk şarj diye bir mantık yoktur; bataryayı onun isteğine göre kullanmak vardır. Ayrıca Nokia 5800 bataryası dolduğunda elektriği kendisi kesiyor buradan da şunu çıkarabilirsiniz ki ilk şarj diye bir mantık ortadan kalkıyor. Dikkat etmen gerekenler:
- Batarya zayıf uyarısı almadan telefonu şarja takma (Çok zor durumdaysan tak sadece)
- Bataryanın tamamen boşalmasını bekleme
- Telefon elektriğe bağlı tutma
İyi kullanımlar
yaklaşık 2 saatte sarj dolar ondan sonra otomatikmen şarj işlemi kesilir . yani 2 saat ve üstü için farkeden tekşey telefonuzun sizden ayrı kalmasıdır:::))))
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?