EGE_YÜKSEL
Üye
Nokia 5800 Express Music 3g Sorunu
ßen şahsen bilenlerin bilmeyenlere öğretip onlarında öğrenmesini isteyenlerdenim. Yani arkadaşlarımız paylaşım yapmışlar kim bilir kaç kişi baktı ama bir yorum yada teşekkür yok. Belirttiğim gibi ben insanı aydınlatmayı sevenlerdenim. Bu konuda çoğu telefonu yeni almış arkadaşların 3g'ye bağlanamamasının sebebini yazacağım. Her forumda bir sürü konu açılmış 3g ile konuşamıyorum diye. Ben maxicep forumunda herkezi aydınlatıcam şimdi konuya başlıyorum ;
İlk başta bilmeyenler için 9 adımda 3g ile konuşmayı anlatıcam
1-Menüye girin
2-Rehber
3-Bir kişiyi seçin
4-Ardından Seçenekler
5-Ara'ya basın
6-Video aramasına basın
7-Eğer sizde TL varsa yani (kontör olarak söylüyorum) -30 da değilse
8-Karşı tarafın (yani aranan kişinin) telefonu çalacak
9-Eğer açarsa konuşursunuz.
Şimdi bu adımları uygularken 6. aşamadan 8. aşamaya geçerken ''Bağlantı Hatası'' Şebeke Desteklenmiyor'' gibi hatalar alırsanız bunu yapın
1-Menü
2-Ayarlar
3-Bağlantı
4-Şebeke
5-Şebeke modu
6-GSM veya uMtS işaretli olduğunu göreceksiniz
7-Bu durumda en baştaki Çift Mod a tıklarsanız Sorununuz hallolmuş olacak.
iyi forumlar...
İlk başta bilmeyenler için 9 adımda 3g ile konuşmayı anlatıcam
1-Menüye girin
2-Rehber
3-Bir kişiyi seçin
4-Ardından Seçenekler
5-Ara'ya basın
6-Video aramasına basın
7-Eğer sizde TL varsa yani (kontör olarak söylüyorum) -30 da değilse
8-Karşı tarafın (yani aranan kişinin) telefonu çalacak
9-Eğer açarsa konuşursunuz.
Şimdi bu adımları uygularken 6. aşamadan 8. aşamaya geçerken ''Bağlantı Hatası'' Şebeke Desteklenmiyor'' gibi hatalar alırsanız bunu yapın
1-Menü
2-Ayarlar
3-Bağlantı
4-Şebeke
5-Şebeke modu
6-GSM veya uMtS işaretli olduğunu göreceksiniz
7-Bu durumda en baştaki Çift Mod a tıklarsanız Sorununuz hallolmuş olacak.

iyi forumlar...
