nokia 5730 xm 17 aydır kullanıyorum sımdıye kadar hıc bır sorun cıkmadı v200 surumuyle beraber tas gıbı calısıyor 5800 gorunusuyle herkesı aldatıyor dokunmatık bır telefon dokunmatıgı en ıyı kalıte omadıktan sonra ıskence cektırır ınsana ekranın kucuklugune bakma harıka bır telefon qwerty klavyesıyle hayatına heyecan katacaktır bır sure sonra sende fark edeceksın normal tus takımıyla sms yazmıcaksın artık telefon hack de mumkun super bır telefon 1 kere dusunmedım kotu bır telefon dıye
Bozulup parcalarına ayrılana kadar kullanmayı hedflıyorum kmse benı ayıramaz telefonumdan
cok narın bır telefonda degıl 15-20 kere dusurdugum olmustur kapagı fln acılıyo batarya felan dagılıyo ama tas gıbı telefon 3310 gıbı
sesı cok cok fazla cıkmasada kalıte olarak butun telefonlarla kapısır..
Bıraz sonra telefonumu hackleyıp n-gage oyunlarını ykleyıp yumulacagım oynlara ozel ngage tusları mukemmel bır oyun zevkı sunuyor
ben aldıgımda 650 tl ye almıstım bır ara fıyatı 800 tl yı gormustu sımdı ne kadar bılmıyorum ama sana hıc dusunme yarın gıt al derım hala almadıysan
--------------- Ekleme ---------------
bu arada orijinal kulaklıgıyla bıle hayatında dınlemedıgın kalıtede mukemmel bır ses verıyor equalızer ayarıda yaptınmı mukemmel bır ses cıkyor
verdıgı ses le kulaklarında tıtresım yaratıyor

