Nokia 5730 XpressMusic Tavsiye..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SefaRR

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5730 XpressMusic Tavsiye..
Nedir Ne degildir.Alınabilirmi.Ciddi sorunları varmı .Tavsiye edermisiniz..




 


ÖZGÜNBEY

ÖZGÜNBEY

Üye
tabikide NOKIA 5730 XpressMusic...
bu telefonu al ve kullan; tuvalete bile girerken yanından ayırmak istemeyeceksin, hatta ve hatta kendi öz evladınmış gibi görüp her türlü pislikten ve tozdan canın pahasına korumak isteyeceksin


--------------- Ekleme ---------------

tabiki de 5730... 5730'u daha iki hafta önce aldım, arkadaşımda da 5800 vardı; Allah şahidim olsun ki 5730 5800'dan kat kat daha hızlı ve sesi daha mükemmel, haa ekran kalitesini de ne kadar övsek az ;)

5730 al, pişman olmayacağın bi iş yapmış olursun
:oke:

--------------- Ekleme ---------------

haa bu arada XpressMusic serisinin en kaliteli sese ve hoparlöre sahip cep telefonudur (h)
gerekli ayarlamaları yap, sesin ne kadar çok arttığını göreceksin... amaann dikkaatt!! kulağına fazla yanaştırma, sağır olma ihtimalin %99.99999 :naughty:

yeni NOKIA 5730 XpressMusic Dinle.Paylaş.Sohbet et
 
Felix F.

Felix F.

Üye
Rezillik bu 5730 =) 240x320 Ekran :D 5800 Tavsiyemdir.

Nokia 5800 XpressMusic için resmi duyuru geldi, Symbian S60 işletim sistemine sahip ilk dokunmatik ekran telefon olma özelliğini taşıyor. Nokia direkt olarak iPhone ile kıyaslanmak istemiyor. XpressMusic serisiyle farklı bir çizgiye sahip olduklarını belirtiyor.

Müzik merkezli telefon 3.2-inch haptic dokunmatik ekrana (dokunma hissi veren), çift LED Flash 3.2-megapiksel AF kamera, A-GPS, HDSPA ve microSD desteğiyle 16 GB'a kadar genişletilebilen hafızaya sahip. Yüksek sesli hoparlörü fazlasıyla net ve canlı. Bu telefonu satın aldığınızda (bu özellik 2009'dan sonraki alımlarda geçerli ve farklı bir fiyatta sunulacak) 1 yıl boyunca Nokia Music Store katologlarına sınırsız erişim hakkınız olacak, böylece istediğiniz müziklere yasal yoldan sahip olacaksınız.

Hareket sensörü bulunuyor ve bu özellikten epey memnun kalacaksınız (iPhone'da oynanan oyunları görme şansız olduysa söylediğimizi daha iyi anlayacaksınız). Aldığımız duyumlara göre Web tarayıcısı pek tatmin edici değil.
 

SefaRR

Üye
    Konu Sahibi
Yorum icin teşekkür ederim.
 

kural_yok_83

Üye
tavsiye ederim bir numara
 

Starsley

Tavsiye ederim
 
Siyah.

Siyah.

Üye
güzel görünüyor
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
nokia 5730 xm 17 aydır kullanıyorum sımdıye kadar hıc bır sorun cıkmadı v200 surumuyle beraber tas gıbı calısıyor 5800 gorunusuyle herkesı aldatıyor dokunmatık bır telefon dokunmatıgı en ıyı kalıte omadıktan sonra ıskence cektırır ınsana ekranın kucuklugune bakma harıka bır telefon qwerty klavyesıyle hayatına heyecan katacaktır bır sure sonra sende fark edeceksın normal tus takımıyla sms yazmıcaksın artık telefon hack de mumkun super bır telefon 1 kere dusunmedım kotu bır telefon dıye
Bozulup parcalarına ayrılana kadar kullanmayı hedflıyorum kmse benı ayıramaz telefonumdan

cok narın bır telefonda degıl 15-20 kere dusurdugum olmustur kapagı fln acılıyo batarya felan dagılıyo ama tas gıbı telefon 3310 gıbı :D

sesı cok cok fazla cıkmasada kalıte olarak butun telefonlarla kapısır..

Bıraz sonra telefonumu hackleyıp n-gage oyunlarını ykleyıp yumulacagım oynlara ozel ngage tusları mukemmel bır oyun zevkı sunuyor

ben aldıgımda 650 tl ye almıstım bır ara fıyatı 800 tl yı gormustu sımdı ne kadar bılmıyorum ama sana hıc dusunme yarın gıt al derım hala almadıysan

--------------- Ekleme ---------------

bu arada orijinal kulaklıgıyla bıle hayatında dınlemedıgın kalıtede mukemmel bır ses verıyor equalızer ayarıda yaptınmı mukemmel bır ses cıkyor
verdıgı ses le kulaklarında tıtresım yaratıyor :ehe:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
5
Görüntüleme
208
Cevap
5
Görüntüleme
289
KomiserMemoli_12
SymPsion
Cevap
16
Görüntüleme
355
KomiserMemoli_12
Cevap
9
Görüntüleme
289
DarkredBlue61


Üst Alt