batun41
Üye
Nokia 5310 XpressMusic Yardım Edin
Arkadaşlar öncelikle forumda yeni olduğumu belirteyim,
ben yurtdışına çıktım ve oradan kendime bir nokia 5310 xpressmusic getirdim cihazları pasaportuma işlettim 3 gün oldu SIM kartı takıyorum PIN nosunu girip açıyorum şöyle bir şey yazıyor
Phone Restricted yazıyor sonra o adımı geçince
Enter Restriction code yazıyor naptıysam olmadı SIM kartsız olunca açılıyor acaba Turkcell hattınımı açmıyor sorunum nedir ne yapmalıyım yardım edermisiniz?
--------------- Ekleme ---------------
yardım edermisiniz
ben yurtdışına çıktım ve oradan kendime bir nokia 5310 xpressmusic getirdim cihazları pasaportuma işlettim 3 gün oldu SIM kartı takıyorum PIN nosunu girip açıyorum şöyle bir şey yazıyor
Phone Restricted yazıyor sonra o adımı geçince
Enter Restriction code yazıyor naptıysam olmadı SIM kartsız olunca açılıyor acaba Turkcell hattınımı açmıyor sorunum nedir ne yapmalıyım yardım edermisiniz?

--------------- Ekleme ---------------
yardım edermisiniz

