Nokia 5310 XpressMusic Yardım Edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

batun41

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5310 XpressMusic Yardım Edin
Arkadaşlar öncelikle forumda yeni olduğumu belirteyim,

ben yurtdışına çıktım ve oradan kendime bir nokia 5310 xpressmusic getirdim cihazları pasaportuma işlettim 3 gün oldu SIM kartı takıyorum PIN nosunu girip açıyorum şöyle bir şey yazıyor

Phone Restricted yazıyor sonra o adımı geçince

Enter Restriction code yazıyor naptıysam olmadı SIM kartsız olunca açılıyor acaba Turkcell hattınımı açmıyor sorunum nedir ne yapmalıyım yardım edermisiniz? :bilmm

--------------- Ekleme ---------------

yardım edermisiniz
 


ulas19879

ulas19879

Üye
Sım Lock atılacak Usta. Herhangı bı teknık servıse Gıdersen 40 TL Ye açıyolar sanırım.
 
SagoKafKef06

SagoKafKef06

Üye
Bende bundan 3 yıl önce dayım avusturya'dan 6230i getirmişti.pasaporta işlememize rağmen 1 yıl sonra telefon kapandı.Her yıl pasaporta işletmemiz gerekiyormuş maalesef.Evde yatıyo şu an kardeşimin oyuncağı oldu :D
 

OğuzcanAbi

Üye
timler de pasaport olunca 5 lira ya açıolar
 

devildark34

Üye
şifreyi kırdıracan bu kadar basit dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt