Nokia 5310 Xpressmusic için antivisürs programı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kezman13x

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5310 Xpressmusic için antivisürs programı
Arkadaşlar ben Nokia 5310 Xpressmusic kullanıyorum şu anda iki tane problemim var;
İlki Medyaya girdiğimde telefon takılıyor ve o dizini boş gösteriyor hiç bir şey yokmuş gibi.Ancak telefonu kapatıp açınca telefonu kullanabiliyorum ve Medyaya her girdiğimde aynı problem.
Diğeride telfonumda kayıtlı mesajlar bölümünde boş, telefonun desteklemediği mesajlar var yani öyle yazıyo ve silemiyorum kesinlikle.
Sanırım telefona virüs girmiş ve telefon arada kapanıyo geç açılıyo bunun için bi antivirüs programı önerirmisiniz bana? çok memnun kalırım..
 


crazypaker

crazypaker

Üye
nokia ovi ye girin orda kaspeysky antivirüs koruyucu var telefonunuza indirin kurun!!!
 

Kezman13x

Üye
    Konu Sahibi
celibar

celibar

Üye
senin telefona virüs gir(e)mez.yazılımda sorun var.yazılımı yeniden yükle ve güncelle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt