Ben 5230 u tavsiye ederim. Kendim kullanıyorum ve çok memnunum. Kamera olarak 3.2mp nokia x3 ün. 5230 un ise 2.0mp. Fakat x3 176x144 boyutlarında 15fps video çekebiliyorken, 5230 640x480 boyutlarında 30fps video çekebiliyor. Nokia x3 ün ekranı 256 bin renk desteklerken, Nokia 5230 un ekranı 16.7 milyon renk destekliyor. Sana birşey daha söyliyeyim, Nokia 5230 un 2mp lik kamerası diğer 2mp lerden çok farklı görüntü kalitesi olarak...