nokia 5230 garantiye verecem yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5230 garantiye verecem yardım
iyi akşamlar nokia 5230 cihazımı yere düşürdüm ekran gitti ekrana ışık bile gelmiyor galiba ekran filmi yerinden çıktı açmaya çalıştım vidalar hiç dönmüyor garantiye verecem genpa mı iyi teleservice mi kvk mi birde o vidalar hiç dönmüyor ya normal mi ?_
 


Legendary_484

Legendary_484

Üye
iyi akşamlar nokia 5230 cihazımı yere düşürdüm ekran gitti ekrana ışık bile gelmiyor galiba ekran filmi yerinden çıktı açmaya çalıştım vidalar hiç dönmüyor garantiye verecem genpa mı iyi teleservice mi kvk mi birde o vidalar hiç dönmüyor ya normal mi ?_
1-garantisi varsa neden kendin uğraşıyorsun
2-kvk
3-vidalar döner ya sen tork tornavida kullanmadın yada çok küçük kullandın yada çok güçsüzsüz :D
4-oraya ulaşmak için vidayla işin yok çerçeceyi çıkartman gerek

kvk'ya gönder 18 güne yaparlar
 
anılbaran

anılbaran

Üye
t6 gibi tornavidan olması lazım . Bende set halınde var :D sık sık telefon açtıgım için malzeme var. Arkadaşın dedigi gibi direk garantiye ver
 
mstf_l

mstf_l

Üye
kvk'ya yada genpa ikisine de sor hangisi önce yaparız derse ona yolla maceraya girme telefonu açacam diye
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hepinıze saolun telefonun çerçeveyi dikkatlice açtım ekrana ne ışık gelıyo ne goruntu ekranın ustundekı banta bastırınca ekrana ışık geliyor fakat catlak catlak ama açılışta cihaz titremiyo ve nokia açılış sesı gelmıyor sadece format atınca nokıa açılış sesı gelıyor fakat yıne tıtremıyor acaba ekrandan mı kaynaklanıyodur,?
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
kusura bakma arkadaş ama sende hiç kafa yok afedersin garantili cihazın . koydun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt