OttomanEmpire06
Üye
nokia 5230 garantiye verecem yardım
iyi akşamlar nokia 5230 cihazımı yere düşürdüm ekran gitti ekrana ışık bile gelmiyor galiba ekran filmi yerinden çıktı açmaya çalıştım vidalar hiç dönmüyor garantiye verecem genpa mı iyi teleservice mi kvk mi birde o vidalar hiç dönmüyor ya normal mi ?_

